تشدید نظارت بر آرایشگاه‌های زنانه

مدیر کل تعزیرات حکومتی فارس از برخورد جدی با تخلفات آرایشگاه‌های زنانه خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ علی مبشری مدیر کل تعزیرات حکومتی فارس گفت: تعزیرات حکومتی در برخورد با متخلفین هیچگونه اغماضی نخواهد کرد.

وی با اشاره به طرح ملی ساماندهی آرایشگاه‌های زنانه که از سال گذشته آغاز شده افزود: گشت‌های مشترک بازرسی تعزیرات حکومتی به همراه بازرسین دانشگاه علوم پزشکی و اتاق اصناف بصورت هفتگی انجام و تلاش می‌شود با نظارت مستمر بر آرایشگاه ها، میزان تخلفات را به حداقل برسانیم.

مبشری ادامه داد: خدمات درمانی از جمله تزریق ژل و برخی اقدامات لیرز و تاتو و ... در آرایشگاه‌ها ممنوع است و در صورت مشاهده و یا گزارش موارد، برخورد قانونی انجام می‌شود.

مدیر کل تعزیرات حکومتی فارس بیان کرد: این موراد بیشتر در آرایشگاه‌های غیر مجاز گزارش شده که باعث آسیب جدی به سلامت جسم و روان بخشی از جامعه شده است.

مبشری با اشاره به برگزاری گشت‌های مشترک بازرسی، افزود: این گشت‌ها با حضور رییس شعبه خانم انجام و پرونده‌های متشکله بنا به حساسیت موضوع در شعبه ششم این اداره کل بطور ویژه و خارج از نوبت رسیدگی می‌شود.

مدیر کل تعزیرات حکومتی فارس بیشترین تخلف آرایشگاه‌ها را گرانفروشی برشمرد و اظهار کرد: قانونگذار برای گرانفروشی در مرتبه اول تا دو برابر میزان گرانفروشی جریمه در نظر گرفته که بنا به مرتبه تخلف میزان جریمه نیز بیشتر خواهد شد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی فارس تعداد پرونده‌های متشکله برای آرایشگاه‌های زنانه را در یک ماه گذشته ۲۹ فقره اعلام و تصریح کرد: شماره ۱۳۵ و سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۰۱۳۵ تعزیرات حکومتی آماده دریافت گزارشات مردمی بوده و از شهروندان تقاضا داریم تا موارد شکایات خود را به این سامانه اعلام تا نسبت به برخورد با متخلفین اقدام شود.
انتهای پیام/ر

ممنوعیت خدمات درمانی در آرایشگاه‌ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار