پاکسازی مناطق آلوده به موادمخدر؛

پاکسازی ۵۴۲ نقطه آلوده لرستان

جانشین فرمانده انتظامی لرستان از دستگیری ۳ هزار و ۲۱۵ خرده فروش مواد مخدر در لرستان خبر داد و گفت: ۵۴۲ نقطه آلوده لرستان پاکسازی شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ سرهنگ احمدی تبار جانشین فرمانده انتظامی لرستان اظهار داشت: در راستای مبارزه با مواد مخدر و پیرو مصوبات شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان، طرح‌های برخورد با خرده فروشان و توزیع کنندگان توسط نیروی انتظامی آغاز شده است.

وی با بیان اینکه تا کنون تعداد سه هزار و ۲۱۵ خرده فروش مواد مخدر در لرستان دستگیر شده‌اند، افزود: تعداد ۱۳۴ طرح ارتقای امنیت اجتماعی نیز در راستای مبارزه با مواد مخدر نیز اجرا شده است.

جانشین فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به اینکه ۵۴۲ نقطه آلوده لرستان پاکسازی شده است عنوان کرد: با توجه به حساس بودن وضعیت دانش‌آموزان، مدارس و همچنین جلوگیری از حضور خرده فروشان در حوالی این اماکن، نیروی انتظامی لرستان با گماردن نیرو‌های محسوس و نامحسوس اجازه حضور هیچگونه خرده فروشی را در حوالی مدارس نمی‌دهد و به شدت با آن‌ها برخورد می‌کند.

وی در رابطه با تکمیل آزمایشگاه تشخیص خلوص مواد مخدر استان گفت: مقرر شد که ۵۰ درصد تکمیل این آزمایشگاه را استانداری و ۵۰ درصد آن را ناجا استان تقبل کنند.

احمدی تبار تصریح کرد: نیروی انتظامی آماده پرداخت این اعتبار است و استانداری لرستان نیز مابقی آن را پرداخت کند که تا پایان سال این آزمایشگاه را به بهره برداری برسانیم.

انتهای پیام/م

۵۴۲ نقطه آلوده لرستان پاکسازی شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار