طاهری:استاندار اصفهان باید پاسخگوی نامه برکناری ام باشد

مدیر عامل مستعفی باشگاه سپاهان گفت: با دستور استاندار اصفهان استعفا کردم و او باید پاسخگوی این موضوع باشد.

محسن طاهری مدیر عامل مستعفی باشگاه سپاهان در گفتگو با خبرنگار  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره استعفایش از مدیرعاملی سپاهان اظهار کرد:  استاندار اصفهان خواستار برکناری ام شده است، براین اساس از تصمیم استاندار تمکین کردم و استعفا کردم. 

او ادامه داد: مهر علیزاده استاندار اصفهان طی نامه رسمی از سبحانیان مدیر عامل کارخانه فولاد مبارکه سپاهان دستور برکناری سریع مرا داده است و من تصمیم گرفتم قبل از اقدام مدیرعامل کارخانه از مدیریت  تیم سپاهان کنارگیری کنم.

طاهری درباره اینکه مسئولان دولتی اجازه نصب و عزل در ورزش کشور را ندارند، بیان کرد: من در این باره حرفی نمی زنم و استاندار اصفهان باید جوابگو باشد که چرا دستور برکناری مرا داده است.

مدیر عامل مستعفی سپاهان درباره اینکه استعفایش پذیرفته شده است، تصریح کرد: جلسه هیئت مدیره سپاهان امروز برگزار می شود و امیدوارم با استعفای من موافقت شود.

مدیرعامل برای ساختار سازی در تیم نیاز به زمان دارد 

او درباره اینکه دیگر ثبات مدیریت در سپاهان مشاهده نمی شود، اظهار کرد: ثبات مدیریت یکی از راهکارهای رشد و پیشرفت تیم محسوب می شود. مدیر عامل یک تیم نمی تواند در 6 ماه یا یک سال ساختار تیم درست کند و به زمان نیاز دارد. همچنین زمانی که مسئولان سیاسی دستور اخراج مدیر عامل را می دهند باید تمکین کرد و مدیر عامل نمی تواند تصمیم دیگری را بگیرد.

طاهری در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم مدیرعامل جدید بتواند تیم سپاهان را از وضعیت بحرانی خارج کند تا این تیم به جایگاه واقعی خود برسد.  

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار