برادران: بازی تیم‌های مشهدی باید در استادیوم امام رضا (ع) برگزار شود

رئیس هیئت فوتبال خراسان رضوی گفت: اگر تیم‌های پدیده و مشکی پوشان در ورزشگاه امام رضا (ع) بازی هایشان را تا پایان لیگ برگزار نکنند ما اجازه حضور تا آن‌ها در لیگ برتر را نمی‌دهیم.

محمد مهدی برادران رئیس هیئت فوتبال خراسان رضوی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره مخالفت با برگزاری بازی پدیده برابر استقلال در ورزشگاه امام رضا(ع) بیان کرد:  تعجب می‌کنم چگونه فرماندار و معاون او حیدر خوش نیت از مصوبه شورای تأمین در خصوص بازی پرسپولیس و مشکی پوشان بی‌اطلاع هستند.حتی روز دوشنبه آنها به ما اطلاع دادند در صورتی که نامه بزنیم بازی تیم های پدیده و استقلال در امام رضا(ع)برگزار می شود.متاسفانه  با وجودی که هم ما و هم اداره کل وزارت ورزش و جوانان استان برای برگزاری این مسابقه به فرمانداری نامه زدیم اما آقایان در حرکتی تعجب بر انگیز ما را متهم کردند که به دنبال فضا سازی هستیم تا جو را متشنج کنیم.

برادران درباره برگزاری ادامه بازی ها در ورزشگاه امام رضا گفت:برگزاری تمام بازی‌های لیگ برتر در ورزشگاه امام رضا(ع) جزء خواسته ای هیئت فوتبال مشهد است. اگر شورای تامین استان اجازه ندهد تیم های پدیده و مشکی پوشان در ورزشگاه امام رضا(ع) بازی هایشان را تا پایان لیگ برگزار کنند ما به هیچ وجه اجازه نمی دهیم تا در ورزشگاه ثامن دیداری انجام شود.در صورت عملی نشدن این خواسته ،تیم های پدیده و مشکی پوشان از روبرو شدن با حریفان در ادامه لیگ خودداری می کنند تا به حق قانونی شان برسند.

او ادامه داد:حتی شب گذشته در یک برنامه تلویزیونی دوباره فرماندار مشهد تهدیدهای خود را علیه ما ادامه داد و به جای اینکه قول بدهد تا مشکل بازی در استادیوم امام رضا(ع)حل شود و تیم های پدیده و مشکی پوشان دیار خراسان در لیگ برتر از شرایط بحرانی خارج شوند اما اعلام کرد که باید دوباره با آنها مکاتبه و رایزنی کنیم تا در صورت موافقت شورای تامین در ورزشگاه امام رضا به مصاف حریفان مان برویم.

رئیس هیئت فوتبال خراسان رضوی گفت:برایم تعجب برانگیز است  آستان قدس،هیئت فوتبال،باشگاه های مشهدی و مردم از برگزاری بازی در ورزشگاه امام رضا استقبال می کنند اما با وجود این نمی دانم مشکل کجاست که مسئولان شورای تامین اجازه نمی دهند تیم های مشهدی در این استادیوم پیشرفته به میدان بروند و از حق میزبانی خود به خوبی استفاده کنند.امیدواریم شورای تأمین اجازه برگزاری مسابقات در ورزشگاه امام رضا(ع) را صادر کند تا نیازی نباشد برای هر بازی تأیید شورای تأمین اخذ شود.ورزشگاه امام رضا(ع) از لحاظ چمن، امکانات، رفاه و دسترسی تماشاگران شرایط بسیار ایده آل تری نسبت به ورزشگاه ثامن الائمه(ع) دارد. ورزشگاه ثامن به یک بازسازی کامل نیاز دارد.

او در ادامه عنوان کرد:طبق توافقات انجام گرفته میان آستان قدس رضوی و هیئت فوتبال خراسان از این پس تمام اختیارات ورزشگاه امام رضا(ع)به ما واگذار شده است و در صورت مخالفت فرماندار با این خواسته آستان قدس دیگر اجازه نخواهیم داد تیم های پدیده و مشکی پوشان دیار خراسان در بازی های باقیمانده لیگ به میدان بروند.

برادران درمورد اجاره بها ورزشگاه امام رضا(ع)برای هر بازی تصریح کرد:توافق کردیم آستان قدس تمام اختیارات این مجموعه را به ما واگذار کند تا هزینه نگهداری و سایر موارد را از تیم ها جمع کنیم.اجاره بها ورزشگاه مبلغی در حدود 50 میلیون تومان است.بازی این هفته مشکی پوشان دیار خراسان برابر تراکتورسازی در استادیوم امام رضا(ع)برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

اظهارات برادران درباره آخرین وضعیت استادیوم امام رضا(ع)

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار