نماینده مردم دشتی وتنگستان تاکید کرد:

لزوم تقویت زیرساخت‌های مخابراتی شهرستان دشتی

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت تقویت زیرساخت‌های مخابراتی شهرستان‌های دشتی وتنگستان تاکید کرد.

لزوم تقویت زیرساخت‌های مخابراتی شهرستان دشتیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سید کمال الدین شهریاری صبح شنبه در جمع مردم باغان از توابع بخش شنبه و طسوج با بیان اینکه مشکلات آنتن‌دهی موبایل، پوشش اینترنت و تلفن ثابت در این منطقه حل شود اظهار داشت: در همین راستا چهار سوال از وزیر فناوری ارتباطات شده که قرار است ظرف یک ماه این مشکلات را مرتفع کند.

وی افزود: اگر ظرف این مدت مشکلات مردم حل نشد وزیر باید در مجلس جوابگوی سوالات من باشد و امیدواریم این مشکل که دغدغه اهالی این شهرستان است رفع شود.

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: فریاد شما مردم دشتی و تنگستان را در مجلس به گوش مسئولین می‌رسانم و با تمام توان از حق شما دفاع می‌کنم. سال گذشته وقتی به علت بحران قیمت محصول گوجه فرنگی واسطه گران و دلالان حاصل دست رنج کشاورزان را به یغما بردند صدای شما را در مجلس فریاد زدم و اجازه ندادم که زحمات شما به غارت برده شود. طی مکاتباتی با کمیسیون کشاورزی مجلس از تعدادی نمایندگان عضو کمیسیون دعوت کردم تا ضمن حضور در منطقه از نزدیک مسائل و مشکلات شما کشاورزان را بررسی و رفع کنند.

وی گفت: امسال نیز وقتی اولین کشاورز با من تمام گرفت و افت قیمت محصول گوجه فرنگی و توقف صادرات را مطرح کرد فورا در نشستی با وزیر جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت خواستم سریعا به موضوع صادرات محصول گوجه فرنگی ورود کرده و از افت قیمت آن جلوگیری کنند.

انتهای پیام /پ

فریاد مردم دشتی و تنگستان را در مجلس به گوش مسئولین می‌رسانم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.