برگزاری دوره‌های بصیرت افزایی؛

تربیت پلیس شایسته نظام جمهوری اسلامی در دوره‌های بصیرت افزایی

فرمانده انتظامی لرستان گفت:تربیت پلیس شایسته نظام جمهوری اسلامی درحوزه ارائه خدمت به مردم،یکی ازاهداف وکارکرد‌های برگزاری دوره‌های بصیرت افزایی است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ سردار حاجی محمد مهدیان نسب فرمانده انتظامی لرستان گفت: دوره آموزشی بصیرت فرماندهان انتظامی استان، فرماندهان انتظامی شهرستان ها، روسای پلیس و معاونین و مسئولان رده یک استان در شهر مقدس قم سالانه یک بار و به مدت چهار روز برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه امروز دوره بصیرت غیرتمرکزی در سالن بصیرت فراندهی انتظامی لرستان برگزار شد، تصریح کرد: این دوره با هدف آموزش، فراگیری سیره عملی حضرت علی (ع)، توسعه بصریت دینی و ولایتمداری، ارتقای شان و منزلت کارکنان نیروی انتظامی و خانواده آن‌ها برگزار می‌شود.

فرمانده انتظامی لرستان خاطرنشان کرد: در این دوره آموزشی کارکنان نیروی انتظامی شامل روسای کلانتری ها، روسای پلیس، لایه‌های دوم پلیس و معاونین ستادی حضور داشتند.

سردار مهدیان نسب با اشاره به اینکه این جلسات جدای از برنامه کاری و میدانی است و فرصتی برای ایجاد روحیه و انگیزه و آموزش سیره‌های عملی ائمه معصومین و هدایت‌های سیاسی کارکنان نیروی انتظامی است، ادامه داد: در این دوره‌ها موضوعات اخلاقی و روش و منش پلیس شایسته و بایسته نظام جمهوری اسلامی در ارائه خدمت به مردم و پاسخگویی به موقع مطالبات مردم ارائه می‌شود.

وی ایجاد باور در حوزه‌های دینی و آموزش و تربیت مهارت‌های دینی و اخلاقی را از دیگر اهداف برگزاری دوره‌های بصیرتی دانست و اظهار امیدواری کرد که ماموران نیروی انتظامی روز به روز بتوانند ماموریت‌های پیش بینی شده عمومی و تخصصی خود را بهتر انجام دهند و مصمم‌تر شوند تا محیط امن و آرامشی را برای مردم داشته باشیم.

انتهای پیام/م

تربیت پلیس شایسته در دوره‌های بصیرت افزایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار