دامن زدن به اختلافات درونی از علل اغتشاشات اخیر بود

وزیر اطلاعات جمهوری اسلامی، دامن زدن به اختلافات درونی را از علل بروز اغتشاشات اخیر در کشور بیان کرد.

به گزارش گروه استان‎های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ حجت‎الاسلام سید محمود علوی صبح امروز شنبه ۳۰ دی ۹۶ در سفر به شهرکرد و در شورای اداری چهارمحال و بختیاری گفت: اغتشاشات هفته‌های گذشته که بیشتر در شهر‌های کوچک کشور رخ داد، ریشه در اختلافات داخلی داشت.

وی با تأکید بر ضرورت جلوگیری از تکرار این قبیل حوادث افزود: دشمنان در این قضایا، در رسانه‌های خود بسیار بزرگ‎نمایی کردند، اما مدیریت این تحرکات در مدت اندک، عظمت و اقتدار جمهوری اسلامی را متجلی کرد و دشمنان را در بهت و حیرت فرو برد.

وزیر اطلاعات با گرامیداشت یاد و خاطره سه شهید عرصه گمنامی و تأمین امنیت در حوادث اخیر شمال غرب در کشور، اضافه کرد: با همکاری و هم‎افزایی مسئولان سیاسی، امنیتی و قضایی و در مدت چهار روز، این اغتشاشات پایان یافت.

علوی با بیان اینکه مردم عامل سنجش مشروعیت نظام هستند اظهار داشت: باید با نگاه کارشناسی و واقع بینانه، از گسترش ناامیدی در کشور جلوگیری کرد تا ضمن ایجاد امنیت بتوانیم وظیفه خود را در خدمتگزاری به مردم ادا کنیم.

وی گفت: تریبون‌های رسمی نباید خدمات دولت را کوچک نمایی کنند، بلکه باید با ایجاد بارقه امید در دل مردم، آرامشی عمومی را در کشور ایجاد نمایند.

علوی افزود: گره گشایی و حل مشکلات مردم، اجرای عدالت و تأمین امنیت و معیشت، وظیفه حکومت اسلامی است و همه افراد درون نظام با هر سلیقه، آیین و مذهب باید از این امکانات برخوردار شوند.

در پایان این نشست، مدیرکل جدید اطلاعات چهارمحال و بختیاری معرفی، و از خدمات مدیرکل سابق قدردانی شد.

انتهای پیام/ش

سفر وزیر اطلاعات به چهارمحال و بختیاری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار