سردار زارعی:

سازمان پدافند غیرعامل به دنبال توانمندسازی زیرساخت‌های کشور در حوزه سایبر است

سردار «علی‌اصغر زارعی» جانشین سازمان پدافند غیرعامل کشور اظهار داشت: سازمان پدافند غیرعامل به دنبال توانمندسازی زیرساخت‌های کشور در حوزه سایبر است.

سازمان پدافند غیرعامل به دنبال توانمندسازی زیر ساخت‌های کشور در حوزه سایبر استبه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار «علی‌اصغر زارعی» جانشین سازمان پدافند غیرعامل کشورگفت:در خصوص فضای سایبر اظهار داشت: مهمترین اقدام در خصوص تامین امنیت کاربران در فضای سایبر، گسترش موضوع پدافند غیر عامل است.

وی افزود: در این راستا موضوع آموزش را دستور کار قرار داده‌ایم؛ به گونه‌ای که دوره‌های تحصیلاتی ارشد و دکترای مرتبط با این موضوع نیز برگزار و این دوره‌ها فارغ التحصیلانی داشته است.

سردار زارعی تاکید کرد: سازمان پدافند غیرعامل به دنبال توانمندسازی زیر ساخت‌های کشور در حوزه سایبر است؛ زیرا فناوری هر روز در حال تغییر و پیشرفت است و نمی‌توان طرح ثابتی را برای مقابله با خطرات اجرا کرد.

وی خاطرنشان کرد: به همان اندازه که فناوری پیشرفت می‌کند و فرصت‌های متعددی را برای ما به وجود می‌آورد، در ذات خود آسیب پذیری‌هایی را نیز به وجود می‌آورد که از همان نقطه می‌تواند آسیب‌هایی را به زیر ساخت‌های ما وارد کند.

منبع: پایداری ملی

انتهای پیام/

توانمندسازی زیر ساخت های کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار