پلمب سه واحد عرضه کننده گوشت کشتار غیرمجاز

رئیس شبکه دامپزشکی صحنه از پلمب سه واحد عرضه کننده گوشت کشتار غیرمجاز در این شهرستان خبر داد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از کرمانشاه ، رامین سمیعیان  رئیس شبکه دامپزشکی صحنه گفت:گوشت عرضه شده در این واحد به صورت غیرمجاز و خارج از زنجیره بهداشتی کشتار شده و هیچگونه نظارت بهداشتی بر لاشه‌ها صورت نپذیرفته بود.

وی با اشاره به بازدید مستمر بازرسان شبکه دامپزشکی شهرستان صحنه از مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی و رستوران‌ها، افزود: در این بازدیدها ضمن ارائه توصیه‌های بهداشتی لازم با هرگونه تخلف بهداشتی نیز برخورد می‌شود.

رئیس شبکه دامپزشکی صحنه بیان کرد: افرادی که خارج از کشتارگاه نسبت به کشتار غیرمجاز دام و عرضه گوشت اقدام می‌کنند با عرضه غیربهداشتی گوشت مقدمات شیوع و انتقال بیماری‌های مشترک بین انسان و دام را فراهم می‌کنند که شبکه دامپزشکی به شدت با اینگونه موارد برخورد می‌کند.

وی به عموم مردم توصیه کرد فرآورده‌های خام دامی شامل گوشت قرمز، مرغ و ماهی مورد نیاز خود را از مراکز معتبر و مجاز زیر نظر دامپزشکی تهیه کنند و از خرید گوشت کشتار غیرمجاز که فاقد مهر سلامت دامپزشکی است جدا خودداری کنند.

سمیعیان بیان کرد: افرادی که خارج از کشتارگاه نسبت به کشتار غیرمجاز دام و عرضه غیربهداشتی گوشت اقدام می‌کنند، حتما سلامت مصرف کنندگان را تهدید می‌کند در صورت مشاهده با این گونه موارد برخورد قضایی خواهیم کرد.

 

انتهای پیام/ز

 

 
کشتارگاه های غیر مجاز پلمپ شدند

برچسب ها: دامپزشکی ، نفتکش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار