کمبود اعتبار برای درمان معتادان؛

شناسایی ۳۱ کمپ ترک اعتیادغیرمجاز

مدیرکل بهزیستی لرستان از شناسایی ۳۱ کمپ ترک اعتیاد غیرمجاز در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ اسدالله حیدری مدیر کل بهزیستی لرستان در شورای هماهنگی ستاد مبارزه با مواد مخدر لرستان گفت: درزمینهٔ شناسایی و معرفی مراکز غیرمجاز نگهداری معتادان تاکنون اقدامات مناسبی در شهرستان‌های استان صورت گرفته و ۳۱ کمپ غیرمجاز شناسایی‌شده است.

وی افزود: در این زمینه ما نیازمند همکاری سایر دستگاه‌ها ازجمله نیروی انتظامی، دستگاه قضایی  هستیم، زیرا قطعاً تعداد کمپ‌های غیرمجاز بیشتر از این آمار است.

مدیرکل بهزیستی لرستان ادامه داد: بر اساس اقدامات انجام‌شده مشخص شد که تعداد کمپ‌های غیرمجاز در شهرستان‌های خرم‌آباد و بروجرد بیشتر از سایر شهرستان‌ها است.

حیدری در بخش دیگری از سخنان خود به کمبود اعتبار درمان معتادان و خانواده‌های این افراد اشاره کرد و گفت: درزمینهٔ یاری برگ برای درمان معتادان و حمایت از خانواده‌های آن‌ها به ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار نیاز داریم.

وی اضافه کرد: اعتبارات ما در این زمینه ۸۰ میلیون تومان است که نیازمند اعتبارات بیشتری برای کمک به درمان معتادان و خانواده‌های آن‌ها هستیم.

مدیرکل بهزیستی لرستان ادامه داد: در این راستا و با توجه به‌ضرورت‌های موجود سال گذشته بودجه موردنیاز برای درمان خانم‌ها به‌صورت ۱۰۰ درصدی و آقایان را به‌صورت ۶۰ درصدی پرداخت کرده‌ایم.

انتهای پیام/م

۳۱ کمپ ترک اعتیادغیرمجازشناسایی شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار