ضرورت توجه به معلولان برای توسعه عدالت در سلامت

سرپرست معاونت اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: توجه به معلولان برای توسعه و بسط عدالت در حوزه سلامت ضروری است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛ سرپرست معاونت اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی استان گفت: در ادامه فعالیت‌های این معاونت برای گسترش عدالت در سلامت و بهره مندی همه اقشار جامعه از خدمات دانشگاه علوم پزشکی، معلولان ذهنی بالای ۱۴ سال آسایشگاه سپید به صورت رایگان ویزیت شدند.

امین اله بابویی افزود: معلولان نیز همانند دیگر قشر‌های مردمی مورد توجه دانشگاه علوم پزشکی هستند و طی بازدید‌هایی که در اوایل دی ماه از این مرکز و ماه قبل از مرکز نگهداری بانوان در یاسوج داشته ایم، خوشبختانه با استفاده از ظرفیت خیرین توانستیم بخشی از مشکلات آن‌ها را رفع کنیم.

وی ادامه داد: در تلاش هستیم با حمایت از چنین مراکزی در تمام نقاط استان، مشکلات و معضلاتی که این گروه با آن روبه رو هستند، را کاهش دهیم.

سرپرست معاونت اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی استان گفت: معاونت اجتماعی از همه سازمان‌های مردم نهاد و خیرین صمیمانه درخواست می‌کند در راستای ترویج " عدالت برای همه و همه برای سلامت "در حوزه حمایت از معلولان یاریگر این معاونت باشند.

 

انتهای پیام/ش

رفع برخی از مشکلات معلولین با استفاده از ظرفیت خیرین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.