کلاهبرداران میلیاردی در دام قانون

فرمانده انتظامي استان از شناسايي و دستگيري دو كلاهبردار خبرداد و گفت: متهمان با اخذ وام و عدم اجرای تهدات بانکی 62 ميليارد ريال كلاهبرداري كرده بودند.

امداد رسانی به 105  مسافر در راه مانده در زنجان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، سردار آزادی فرمانده انتظامي استان گفت : ماموران پليس آگاهي استان پس از دريافت شكايتي توسط نماينده حقوقي يكي از بانك‌هاي استان تهران مبني بر اينكه مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکتي در زنجان برای خرید ماشین آلات تولیدی تسهیلات بانکی به مبلغ ۲۹ميليارد و۶۴۰ ميليون ریال دريافت مي‌كنند‌.

 وی افزود : در تحقيقات انجام شده مشخص شد متهمان ماشین آلات خریداری شده را به عنوان ضمانت تسهیلات دریافتی در رهن بانک قرار داده ولی متهمان علی رغم عدم تسویه اصل و سود تسهیلات دریافتی که تاکنون معادل ۶۲ميليارد و ۳۳۹ميليون و۱۱۵هزار و ۶۰۰ ریال بوده است.

فرمانده انتظامی استان زنجان افزود: این افراد بدون اطلاع بانک اقدام به خارج کردن ماشین آلات مورد اشاره از محل شرکت کرده‌اند و موضوع از سوي ماموران اداره مبارزه با جرايم اقتصادي پليس آگاهی استان پيگيري شد.

وی گفت : ماموران اداره مبارزه با جرایم اقتصادی به اتفاق کارشناسان و نمایندگان بانک به محل شرکت مذكور اعزام و در بررسي‌هاي انجام شده مشخص شد متهمان اکثر دستگاه‌های مندرج در سند رهنی ماشین آلات که در تاریخ اعطای تسهیلات در رهن بانک قرار گرفته بود را از محل شرکت خارج و اقساط تسهيلات دريافتي را پرداخت نكرده بودند.

سردارآزادي با بيان اينكه متهمان با عدم پرداخت تسهيلات بيش از 62 ميليارد ريال كلاهبرداري كرده بودند بيان کرد: متهمان دستگير و برای سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضایی شدند.

انتهای پیام /ک

دستگیری کلاهبرداران 62 ميلياردي در زنجان

 



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.