با مخترعین ایرانی؛

با این فناوری دانش بنیان سهام خود را از خانه مدیریت کنید

یکی از شرکت‌های دانش بنیان موفق به تولید نرم‌افزاری شده است که به تجار کمک می‌کند تا سهام‌های بورس خود را مدیریت کنند.

از خانه سهام خود را مدیریت کنید/راه حلی آسان برای سهام داران؛ از خانه تغیرات تابلوی بورس را ببینیدبه گزارش خبرنگار  حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛   شرکت‌های دانش بنیان از اهمیت بسیار زیادی در کشور برخوردار هستند و اختراعات روزمره جوانان نخبه در این شرکت‌ها و همچنین به واسطه طرح‌های مبتنی بر دانش سبب رشد و پیشرفت کشور می‌شوند.

 

 باشگاه خبرنگاران جوان در نظر دارد به معرفی محصولات دانش بنیان بپردازد که توسط این شرکت‌ها تولید شده است.

 

یکی از شرکت‌های دانش بنیان موفق به تولید نرم افزاری شده است که به کاربران کمک می‌کند تا بتوانند به راحتی تابلوی بورس خود را مدیریت کنند.

 

مدیر این شرکت دانش بنیان در گفت و گو با خبرنگار  حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  در خصوص این نرم‌افزار اظهار کرد: شرکت ما موفق به تولید نرم‌افزاری شده است که اطلاعات کاملی از بورس را در اختیار هر یک از کارگزاران و کاربران قرار می‌دهد.

 وی با اشاره به این موضوع که ۳۰ کارگذار از این نرم‌افزار استفاده می‌کنند، بیان کرد: هر یک از کاربران و کارگزاران می‌توانند به کمک این نرم‌افزار سهام‌های خود را در تابلوی بورس مدیریت کنند.

 دسترسی فوری به تابلوی بورس با کمک نرم افزارهای دانش بنیان

مدیر این شرکت دانش بنیان در خصوص کاربرد‌های مختلف این نرم‌افزار گفت: یکی از قابلیت‌های این نرم‌افزار دیده‌بان‌های مختلف است؛ کاربران می‌توانند از طریق این قابلیت، سهام‌های مختلف را جمع‌آوری کنند و در خصوص آن‌ها تصمیم‌گیری‌های لازم را انجام دهند و سپس اقدام به خرید یا فروش آن‌ها کنند.

 وی ادامه داد: سبد سهامی یکی دیگر از قابلیت‌هایی است که در این نرم‌افزار قرار داده شده است، کاربران می‌توانند سهام‌های خود را در درون این نرم‌افزار قرار دهند و از طریق این سبد آخرین تغییرات قیمتی، وضعیت حقیقی یا حقوقی سهام و نمودار قیمتی حجم معاملات را مدیریت کنند.

 مدیر این شرکت دانش بنیان در خصوص نقطه قوت این نرم‌افزار بورسی، گفت: مهم‌ترین نقطه قوت این نرم‌افزار فوری و در لحظه بودن آن است یعنی کاربران می‌توانند همان تغییراتی که درون تابلوی بورس اتفاق می‌افتد را روی این نرم‌افزار مشاهده کنند. ساعت این نرم‌افزار دقیقا  با ساعت تابلوی بورس هماهنگ است و هر تغییری در تابلوی بورس سریعا در نرم افزار نمایش داده می‌شود.

 مدیر این شرکت دانش بنیان در خصوص امکانات مدیریتی این نرم‌افزار، اظهار کرد: در این نرم‌افزار کاربران به راحتی می‌توانند حساب خود را مدیریت کنند زیرا نرم افزار عملکرد‌های مختلف حسابرسی بورس از جمله واریز، برداشت، اطلاعات بازار، شاخصه‌های صنعت و تعداد معاملات در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

 وی یادآور شد: در حال حاضر ۱۵ هزار نفر در طول ساعت اداری بورس از این نرم‌افزار استفاده می‌کنند و به صورت لحظه‌ای حساب و سهام‌های خود را مدیریت می‌کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار