اخبار انتظامی استان مرکزی؛

از رد رشوه پلیس شازندی تاکشف ۳۸ کیلو تریاک در ساوه

اخبار متنوع برخی از فعالیت‌های نیروی انتظامی استان مرکزی را در این خبر بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ سرهنگ جنتی فرمانده انتظامی شهرستان شازند از ردرشوه پلیس شازندی خبرداد.

سرهنگ جنتی گفت: مامور وظیفه شناس کلانتری ۱۲ آستانه شهرستان شازند، رشوه پیشنهادی رانندگی حامل سوخت قاچاق را رد کرد و مراتب صورتجلسه و فرد راشی به دستگاه قضایی معرفی شد.


توقیف ۹ هزار بسته شکلات و نسکافه قاچاق در آشتیان



سرهنگ گودرزی فرمانده انتظامی شهرستان آشتیان از توقیف ۹ هزار بسته شکلات و نسکافه قاچاق از یکدستگاه خودرو در آشتیان خبرداد.

سرهنگ گودرزی گفت: در عملیات روز گذشته ماموران انتظامی شهرستان آشتیان یکدستگاه خودروی سواری حامل ۹ هزار بسته شکلات و نسکافه قاچاق توقیف شد.

 

پلمب ۳۶ واحد صنفی فاقد پروانه کسب در اراک

سرهنگ شهرام امیریان فرمانده انتظامی شهرستان اراک از پلمب ۳۶ واحد صنفی فاقد پروانه کسب در اراک خبرداد.

سرهنگ امیریان گفت: در اجرای طرح نظارتی پلیس که با هماهنگی مرجع قضایی و همکاری اتاق اصناف شهرستان اراک به مرحله اجرا گذاشته شد، ۳۶ واحد صنفی فاقد پروانه کسب شناسایی و پلمب شد.

کشف ۲ خودرو و ۲ موتور سیکلت سرقتی در استان مرکزی

سرهنگ خلجی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: وسایل نقلیه کشف شده در عملیات‌های پلیس استان مرکزی در ۴۸ ساعت گذشته عبارتند از:
پراید به شماره انتظامی ۷۲۹ س. ۳۴ ایران ۴۷ (پلیس اراک)

پراید به شماره انتظامی ۹۲۳ ص. ۱۹ ایران ۱۱ (پلیس اراک)

موتورسیکلت به شماره انتظامی ۲۱۶۸۴/۵۳۴ (پلیس اراک)

موتورسیکلت بشماره انتظامی ۲۵۷۱۹/۵۳۴ (پلیس اراک)

موتورسیکلت بشماره انتظامی ۳۱۴۸۶/۵۳۴ (پلیس ساوه)

سرهنگ خلجی از مالکان وسایل نقلیه کشف شده خواست با پلیس آگاهی استان مرکزی به شماره ۲۱۸۴۰۱۸_۰۸۶ تماس گرفته و برای تحویل خودروی خود با در دست داشتن مدارک مالکیت به یگان انتظامی که توسط پلیس آگاهی اعلام میشود، مراجعه کنند.

وی افزود: برخی از وسایل نقلیه دیگرهم در عملیات‌های پلیس استان مرکزی کشف شده که مربوط به وسایل سرقت شده در دیگر استان‌های کشور است.

کشف ۳۸ کیلوگرم ماده مخدر تریاک در عملیات پلیس ساوه

سرهنگ پرویز اسدی فرمانده انتظامی شهرستان ساوه از کشف ۳۸ کیلوگرم ماده مخدر تریاک در عملیات پلیس ساوه خبرداد.

سرهنگ اسدی گفت: در عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان که با همکاری اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان چهارمحال و بختیاری اجرایی شد، ۲ توزیع کننده مواد مخدر در یکی از روستا‌های شهرستان دستگیر و مقدار ۳۸ کیلوگرم ماده مخدر تریاک در بسته بندی‌های آماده فروش از آنان کشف شد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.