زندگی به رنگ خدا در شاهزاده محمد نهاوند

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نهاوند از اجرای طرح زندگی به رنگ خدا با محوریت آموزش های مهارت زندگی در شاهزاده محمد این شهرستان خبر داد.

زندگی به رنگ خدا در شاهزاده محمد نهاوند به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حجت الاسلام فیض الله اسدپور، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نهاوند گفت: یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های امروز مقام معظم رهبری رفع آسیب‌های اجتماعی و آموزش سبک زندگی اسلامی در کشور و تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی است.

 وی افزود: این طرح در ۳ بخش مهارت‌های فردی، مهارت‌های ازدواج و تحکیم خانواده و مهارت‌های تربیت فرزند در شاهزاده محمد (ع) شهرستان نهاوند برگزار می‌شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نهاوند تصریح کرد: کلاس‌ های سبک زندگی اسلامی دوره مقدماتی و تکمیلی آن ۴۰ ساعت بوده و در پایان هر دوره آزمون برگزار و به متربیان گواهینامه اعطا می ‌شود.

 وی با بیان اینکه در دهه فجر ۲۰ عنوان برنامه برگزار می شود، ابراز کرد: آئین غبارروبی مزار شهدا و آستان مقدس امامزادگان، نور افشانی ، پخش گلبانگ الله اکبر  از برنامه های دهه فجر است.

 حجت الاسلام اسدپور سرکشی از مرکز توانبخشی حضرت فاطمه الزهرا(س) را یکی دیگر برنامه های دهه فجر خواند و خاطرنشان کرد: همچنین در دهه فجر یک تیم پزشکی با حضور در روستای موقوفه عنبرقنبر اقدام به ویزیت و درمان رایگان خواهند کرد.

 وی گفت: مردم ارادت و احترام ویژه ای برای امامزادگان واجب التعظیم و بقاع متبرکه قائل هستند و باید از این ظرفیت برای انتقال و گسترش مفاهیم انقلاب اسلامی به خوبی استفاده کرد.

 اسدپور افزود: برگزاری جشن‌های انقلاب در نقاط مختلف، برگزاری محافل انس با قرآن کریم و ایستگاه‌های صلواتی در بقاع شاخص و برپایی نمایشگاه دستاوردهای انقلاب از دیگر برنامه‌های مهم و قابل ذکر اوقاف در دهه فجر امسال محسوب می‌شود.

انتهای پیام/ ش

اجرای طرح زندگی به رنگ خدا در شهرستان نهاوند

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.