سروری در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

کاهش بودجه صداوسیما عواقب خطرناکی دارد/این اقدام در زمین دشمن بازی کردن است

دبیرکل جمعیت رهپویان گفت: کاهش بودجه صداوسیما اقدامی خطرناک است و عملا توپخانه‌های خود را در برابر دشمنان از کار انداخته‌ایم.

پرویز سروری دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به کاهش ردیف بودجه صداوسیما در لایحه بودجه 97، اظهار کرد: در مقطع کنونی هجمه دشمنان نسبت به ملت ایران در عرصه‌های مختلف رو به گسترش و افزایش است.

وی ادامه داد: شاهدیم که هر روز بر تعداد رسانه‎‌هایی که ضد ایران فعالیت می‌کنند، افزوده می‌شود و ما نیازمند صداوسیمایی هستیم که با بالندگی و خلاقیت در صف اول دفاع از نظام اسلامی فعالیت کند.

دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی تاکید کرد: کاهش بودجه صداوسیما نه تنها آسیب‌های زیادی برای کشور دارد بلکه می‌توان گفت که خواسته یا ناخواسته همراهی کردن با دشمنان در خلع سلاح کردن ملت ایران است.

سروری اضافه کرد: همانگونه که رهبر معظم انقلاب نیز اشاره کردند توپخانه‌های دشمن در جنگ نرم در حال شلیک به سمت کشورمان هستند، کاهش بودجه صداوسیما اقدامی خطرناک است و با این حرکت عملا توپخانه‌های خودمان را از کار انداخته‌ایم و آن‌ها را بی خاصیت کرده‌ایم.

وی صداوسیما را یکی از ابزاهای مهم برای روشنگری مردم و مقابله با طراحی‌های دشمنان دانست و تصریح کرد: کاهش بودجه صداوسیما در تضعیف این نهاد ملی تاثیرگذار و اقدامی خطرناک است.

دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی گفت: عقل سلیم  می‌گوید که در وضعیت کنونی باید قدرت مدیریت افکار عمومی را افزایش دهیم به طور قطع و یقین قسمت عمده این مدیریت در اختیار صداسیماست.

سروری با اشاره به نقش رسانه ملی در تقویت وحدت و اتحاد ملی، تاکید کرد: متاسفانه این اولین باری نیست که شاهد روند رو به کاهش حمایت دولت از بودجه صداوسیما هستیم این اقدام طبیعتا از خلاقیت و پویایی این سازمان در مقابله چندوجهی با جنگ نرم دشمنان جلوگیری می‌کند.

انتهای پیام/

برچسب ها: صدا و سیما ، بودجه 97
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
وفادار
۲۲:۱۸ ۰۳ بهمن ۱۳۹۶
خواهشا برای نوروز سریال پایتخت رو پخش کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۱ ۰۲ بهمن ۱۳۹۶
خدا دشمنان اسلام را نابود کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۹ ۰۲ بهمن ۱۳۹۶
چه خطری ؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۳ ۰۲ بهمن ۱۳۹۶
به فکر گرانی ها که امان مردم رو بریده باشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۴ ۰۲ بهمن ۱۳۹۶
عجب
آخرین اخبار