دوره آموزشی تهیه و تولید برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی در حوزه ترویج کشاورزی

دوره آموزشی مبانی تهیه و تولید برنامه های رادیویی و تلویزیونی در حوزه ترویج کشاورزی برای نخستین بار در سطح کشور در استان زنجان برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ مدیر هماهنگی و ترویج سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان، گفت:دوره آموزشی مبانی تهیه و تولید برنامه های رادیویی و تلویزیونی در حوزه ترویج کشاورزی با حضور مدرسان صدا و سیمای مرکز زنجان برای نخستین بار در سطح کشور در استان زنجان برگزار شد.

سهیل نصرتی با بیان اینکه دوره آموزشی فوق ویژه کارشناسان پهنه و ترویج کشاورزی برگزار می شود،افزود: این دوره با هدف آشنایی کارشناسان کشاورزی استان با مراحل و فرآیند تهیه و تولید برنامه های رادیویی و تلویزیونی به صورت علمی و کاربردی و نهایتا مشارکت مطلوب آن ها در تولید برنامه های پرمحتوا برای جامعه هدف در بخش کشاورزی برگزار می شود.

وی مدت دوره آموزشی را 24 ساعت اعلام و عنوان کرد: این دوره آموزشی طی جلسه برگزار می شود که در حال حاضر دو جلسه آن در دی ماه برگزار شده و دو جلسه دیگر نیز در بهمن ماه برگزار خواهد شد.

نصرتی با اشاره به اینکه در پایان دوره آموزشی به کارشناسان پهنه و ترویج کشاورزی استان، گواهی شرکت در دوره اعطا می شود، افزود: در این دوره بیش از 100 نفر از کارشناسان کشاورزی استان حضور دارند.

گفتنی است، سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان طی سال 95 حائز رتبه نخست کشوری در تهیه و تولید هر دو برنامه رادیویی و تلویزیونی شده است.

انتهای پیام/ن

 رتبه نخست جهاد کشاورزی  زنجان در تهیه و تولید برنامه رادیویی و تلویزیونی در حوزه ترویج کشاورزی

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.