احتمال حبس ابد برای والدین شکنجه‌گر کالیفرنیایی

دادستان منطقه‌ای «ریورساید» اعلام کرد والدین بی رحم کالیفرنیایی که ۱۳ فرزند خود را زندانی و شکنجه کرده بودند به احتمال زیاد با حکم حبس ابد مواجه هستند.

به گزارش  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی گلوبال تایمز؛ والدین بی رحم کالیفرنیایی که 13 فرزند خود را زندانی و شکنجه کرده بودند به احتمال زیاد با حکم حبس ابد مواجه هستند.

پیش از این، وثیقه 9 میلیون دلاری برای آزادی این والدین بی رحم تعیین شده بود. با وجود این، گفته می شود این زوج با حکم حبس ابد دادگاه ایالتی مواجه هستند و آزادی آنها به قید وثیقه ممکن نیست.

دادستان آمریکایی: احتمال حبس ابد برای والدین شکنجه گر کالیفرنیایی

«مایک هسترین»، دادستان منطقه ای «ریورساید» در کالیفرنیا ضمن اعلام جزئیات ترسناکی از این پرونده اعلام کرد دیوید آلن تورپین 57 ساله و لوئیس آنا تورپین 49 ساله به اتهام زندانی و شکنجه کردن 13 فرزند خود در خانه و نگه‌داشتن آن‌ها در شرایط سوء تغذیه شدید، در انتظار حکم حبس ابد به سر می برند.

دوشنبه گذشته، دختر 17 ساله ای پس از تماس با پلیس، اعلام کرد 12 خواهر و برادرش در خانه زندانی هستند. او موفق به فرار از خانه وحشت پدر و مادر بی رحمش در محله «پریس» -در 100 کیلومتری شرق لس آنجلس- شده بود.

با حضور پلیس در محل، این زوج در صدد فریب آنها برآمدند ولی رفتار مشکوک آنها موجب شد ماجرای زندانی و شکنجه شدن 13 فرزند آنها که 17 تا 29 ساله بودند، کشف شود.

دادستان ریورساید به نقل از دختر 17 ساله گفت فرزندان خانواده تورپین با طناب و زنجیر به تخت بسته شده بودند و فقط سالی یکبار مجاز به دوش گرفتن بودند. والدین بی رحمشان غذا و کیک را مقابل آنها قرار می دادند ولی فرزندانشان فقط مجاز بودند غذا را تماشا کنند و نمی توانستند  آن را بخورند.

بزرگترین فرزند این خانواده 29 سال دارد ولی وزن او از 37 کیلوگرم فراتر نمی رود.

سخنگوی  پلیس اعلام کرد فرزندان زندانی خانواده تورپین از دانش اولیه بی‌بهره بودند و برخی از آنها نمی دانستند افسر پلیس کیست.

هسترین اعلام کرد تحقیقات درباره این پرونده در حال تکمیل شدن است و احتمال حکم حبس ابد برای این زوج وجود دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار