استاندار اردبیل؛

شهرک های صنعتی استان اردبیل توسعه می یابد

استاندار اردبیل گفت: با توجه به اینکه ۷۰ درصد ظرفیت شهرک های صنعتی استان اردبیل پر شده است، باید با برنامه ریزی لازم به توسعه متوازن شهرک ها و افزایش تعداد آن اقدام شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل امروز در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استانداری اظهار داشت: برای ایجاد نواحی شهرک های صنعتی در استان باید مطالعه اساسی انجام شود تا شهرک ها در آینده دچار مشکلات زیرساختی نشوند.

وی با بیان اینکه توسعه شهرک های صنعتی توجیه اقتصادی دارد گفت: در گذشته مطالعه لازم برای مکان یابی و ایجاد زیرساخت ها از قبیل گاز، برق، آب و راه برای این شهرک ها صورت گرفته و به جهت پایین بودن قیمت تمام شده زمین برای سرمایه گذاری مقرون به صرفه می شود.

رییس جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان اردبیل گفت: هدف از ایجاد ناحیه صنعتی استقرار صنعت بومی درمنطقه است و در این رابطه از سرمایه گذاران شهرک های بخش خصوصی در استان حمایت می شود.

بهنام جو اظهار کرد: در صورت توسعه و رونق شهرک های صنعتی فعالان اقتصادی و صاحبان تولید برای پیشگیری از مهاجرت بی رویه از روستاها و بخش ها مورد حمایت دولت خواهند بود.

وی با اشاره به اینکه تیم منسجم و قوی می تواند توسعه همه جانبه را به دنبال داشته باشد افزود: برای رسیدن به یک نتیجه مطلوب و گذر از موانع موجود باید رویکرد جهشی در برنامه های توسعه محور اقدامات اساسی صورت گیرد.

وی ظرفیت دستگاه های اجرایی را برای جذب اعتبار مهم برشمرد و اظهار کرد: دستگاه ها در نحوه جذب اعتبار و عملکرد جلسات منظم و منسجم با اعضای شورای برنامه ریزی و استانداری که برآیند کلی را ترسیم کند داشته باشند.

انتهای پیام/ح

توسعه شهرک های صنعتی توجیه اقتصادی دارد

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.