تازه‌های نشر؛

ماجراهای آقای خرمالو منتشر می‌شود

کتاب «ماجراهای آقای خرمالو» اثر شهرام شفیعی در انتشارات نیستان منتشر می‌شود.

ماجراهای آقای خرمالو منتشر می‌شودشهرام شفیعی طنزپرداز، در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص اثر جدیدش گفت: هم اکنون کتاب های مختلفی زیر چاپ دارم. یکی از آنها کتاب «ماجراهای آقای خرمالو» است. این کتاب را به صورت کمیک استریپ نوشتم. هم اکنون با کمک ناشر روی جلد اول این کتاب کار می‌کنم. کتاب «ماجراهای آقای خرمالو» یک مجموعه پنج جلدی است که انتشارات نیستان آن را منتشر خواهد کرد.

وی افزود: کتاب دیگرم «ماجراهای خانواده آبنبات» است. این کتاب را قرار است، انتشارات حوزه هنری منتشر کند. کتاب «ماجراهای خانواده آبنبات» درباره ماجراهای طنزآمیزی است که برای یک خانواده چهار نفره پیش می آید. در هر بخش از کتاب یکی از این ماجراهای طنزآمیز را بیان می‌کنم.

این طنزپرداز با اشاره به اینکه کتاب «فرودگاه بی شعورها» را در دست چاپ دارد، اظهار کرد: قرار است انتشارات نیستان این کتاب را منتشر کند. این کتاب درباره فرودگاهی است که در آن حوادث طنزآمیزی رخ می‌دهد. از هواپیماهای این فرودگاه مانند تاکسی استفاده می‌شود و هواپیماهای آن به جای آنکه پرواز کنند، روی زمین حرکت می‌کنند. خلبان های این فرودگاه قدرت پرواز ندارند.

 

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار