فتح آندلس از راه مخفی ارنستو/ گرگ‌ها در کمین افعی‌ها

امروز در مهم‌ترین بازی‌های لیگ‌های اروپایی، تیم‌های بارسلونا، رئال مادرید، بایرن مونیخ و اینتر میلان برابر حریفان خود به میدان می‌روند.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امروز (یکشنبه) در مهم ترین بازی های اروپایی تیم های رئال مادرید، بارسلونا، اینتر میلان و یوونتوس به مصاف حریفان خود می روند.

هفته نوزدهم بوندسلیگا:

بایرن مونیخ - وردربرمن 18:00

شالکه - هانوفر 20:30

باواریایی ها با 44 امتیاز صدرنشین بوندس لیگا هستند و از شرایط خوبی در جدول بوندس لیگا برخوردارند. شاگردان هاینکس در 7 بازی اخیر خود، 6 پیروزی و 1 شکست کسب کرده اند و توانسته اند اختلاف خوبی با دیگر تیم‌ها از جمله لایپزیش، دورتموند و شالکه در صدر جدول ایجاد کنند. بایرن از زمان آمدن یوپ هاینکس به جای آنجلوتی به کلی متحول شده است. سرخ ها با توپی پر نیم فصل دوم بوندسلیگا را هم شروع کردند و در یک دیدار مهیج توانستند بایر لورکوزن را در بای آرنا به مرز جنون برسانند و با پیروزی زمین را ترک کنند. اکنون هم امیدوارند در آلیانز آرنا وردربرمن قعر جدولی را با شکست مواجه کنند و به پیشتازی خود در صدر جدول همچنان ادامه دهند. مانوئل نویر و تیاگو آلکانتارا از مدت ها پیش مصدوم هستند و قادر به همراهی باواریایی ها در این دیدار نیستند. حضور متس هوملس هم هنوز مشخص نیست. همچنین روبرت لواندوفسکی می تواند پس از رفع مصدومیت دوباره برای شاگردان یوپ هاینکس به میدان برود.

در آن سو، وردربرمن با 16 امتیاز در رتبه شانزدهم قرار گرفته و از شرایط چندان جالب توجهی برخوردار نیست.آنها در 4بازی اخیرشان 2تساوی، یک پیروزی و یک شکست کسب کرده و از زمان آمدن مربی جدید به جای الکساندر نوری  وضعیت سبز و سفیدها اندکی بهتر شده و آن ها توانسته‌اند به نسبت گذشته نتایج بهتری را در کارنامه به ثبت برسانند ولی با این وجود همچنان در انتهای جدول قراردارند و جزء تیم های کاندیدای سقوط به لیگ دسته یک آلمان هستند. شاگردان فلورین کوهفلت امیدوارند تا با کسب نتیجه ای خوب در آلیانز آرنا برابر بایرن مونیخ، گام مهمی برای ادامه فصل و عملکردی خوب بردارند اگرچه این کار چندان آسان نخواهد بود چرا که در سال های اخیر،همواره سبز و سفیدها یک بازنده تمام عیار مقابل حریف بوده اند. فین بارتلس و میشائیل زترر از غایبان سبز و سفیدها در این دیدار هستند. وضعیت توماس دلینی هم برای این بازی مشخص نیست.

در 10 تقابل اخیر 2تیم ،همواره پیروزی از آن باواریایی ها بوده و باید دید سبز و سفیدها می توانند در این دیدار سنت شکنی کنند و برای اولین بار در طول تاریخ بایرن را شکست دهند یا خیر.

بیشتر بدانیم:

*بایرن مونیخ در 13 بازی قبلی خود مقابل وردربرمن پیروز شده است.

*بایرن مونیخ در 8 بازی از 9 بازی قبلی خود مقابل وردربرمن موفق به کلین شیت شده است.

*بایرن مونیخ در 9 بازی قبلی خانگی خود مقابل وردربرمن حداقل 2 گل زده است.

*بایرن مونیخ در 4 بازی قبلی خانگی خود مقابل وردربرمن در هر دو نیمه پیروز شده است.

*بایرن مونیخ در 5 بازی از 7 بازی قبلی خانگی خود در بوندسلیگا موفق به کلین شیت شده است.

*وردربرمن در 10 بازی از 11 بازی قبلی خارج از خانه خود در بوندسلیگا موفق به پیروزی نشده است.

ترکیب احتمالی:

بایرن مونیخ: اولریش، آلابا، زوله، بوآتنگ، کیمیش، مارتینز، روبن، مولر، ریبری، رودریگز و لواندوفسکی

وردربرمن: پاولنکا، سیلاسیه، ویکوویچ، مویساندر، آگوستینسون، بارگ فریده، یونوزوویچ، اگشتاپن، کروز، بلفوضیل و کاینس.

 هفته بیستم لالیگا؛

 آلاوس - لگانس 14:30

رئال‌مادرید - دیپورتیوو لاکرونیا 18:45

رئال‌سوسیداد - سلتاویگو 21:00

بتیس - بارسلونا 23:15

رئال مادرید از ساعت 18:45 میزبان دیپورتیوو لاکرونیا خواهد بود. شاگردان زیزو با 32 امتیاز و پس از تیم های بارسلونا،اتلتیکومادرید و والنسیا در مکان چهارم جدول جای گرفته اند.کهکشانی ها در پنج بازی اخیر خود در لالیگا تنها یک پیروزی به دست آورده اند و همین نتایج ضعیف باعث شده تا به شدت تحت فشار شدید از سوی رسانه ها و هواداران قرار بگیرند و تنها به دنبال این باشند تا با پیروزی در دیدار امشب به نوعی روند نتیجه گیری ضعیف شان در هفته های اخیر را به فراموشی بسپارند و هم از لحاظ امتیازی به تیم های بالانشین لیگ نزدیک تر شوند.البته با این وجود رئالی ها در چارچوب دور رفت مرحله یک چهارم نهایی کوپا دل ری موفق شدند در یک بازی نزدیک و پایاپای لگانس را با تک گل آسنسیو شکست دهند و بالاخره پس از مدت ها طعم پیروزی را بچشند.در صورتی که قوهای مادرید نتوانند لاکرونیا را ببرند در آن صورت امکان دارد با سقوط 2پله ای به مکان ششم نقل مکان کنند و هم شرایط برای زیزو دشوارتر از گذشته شود. لوکا زیدان و سرخیو راموس به دلیل مصدومیت قادر به همراهی رئالی ها در این بازی نیستند.

در آن سو، لاکرونیا با 16 امتیاز در رده هجدهم قرار گرفته و از شرایط مساعدی در جدول برخوردار نیست. لاکرونیا در 6 بازی اخیرش چهار شکست، یک برد و یک تساوی کسب کرده و نشان می دهد که در فرم چندان جالب توجهی قرارندارد و جزو تیم هایی هست که امکان دارد در پایان فصل عطای حضور در بالاترین سطح فوتبال اسپانیا را به لقایش ببخشد. از طرفی این تیم به یک معجزه نیاز دارد تا هم بتواند رئال بحران زده را در سانتیاگو برنابئو شکست دهد، با 3امتیاز مادرید را به سمت ریازور ترک کند و هم تا حد زیادی از انتهای جدول خودش را نجات دهد. البته نباید فراموش کرد که لاکرونیا در بازی های خارج از خانه همواره مقابل رقیبانش یک بازنده تمام عیار بوده است و چنانچه با شکست مواجه شوند وضعیت شان در جدول بسیار خطرناک تر از قبل خواهد شد. کارتابیا در این بازی حضور ندارد و بازی کردن بازیکنانی چون فدریکو والورده و رائول آلبونتسا هم در هاله ای از ابهام قراردارد.

در 10 تقابل اخیر 2 تیم، 9 برد نصیب مادریدی ها شده و یک دیدار هم با نتیجه تساوی پایان یافته است و این آمار و ارقام نشان می دهد که می توان رئال مادرید را گربه سیاه لاکرونیا به شمار آورد.

بیشتربدانیم:

*رئال مادرید در 10 بازی قبلی خانگی خود مقابل deportivo پیروز شده است.

*رئال مادرید در 10 بازی قبلی خود مقابل deportivo حداقل 2 گل زده است.

*رئال مادرید در 7 بازی از 8 بازی قبلی خود مقابل deportivo در هر دو نیمه پیروز شده است.

ترکیب احتمالی:

رئال مادرید: ناواس، مارسلو، واران، فرناندز، کارواخال، کروس، کاسمیرو، مودریچ، ایسکو، بیل و رونالدو

لاکرونیا: مارتینز، خوانفران، شار، سیدِنی، لوئیسینیو، بورخس، موسکرا، گیلرمه، لوپز، آندونه و پرز

در آخرین دیدار روز دوم تیم های بارسلونا و بتیس از ساعت 23:15 در بنیتو ویامارین به مصاف هم می روند.شاگردان کیکه ستین در حال حاضر با کسب 27 امتیاز در رده نهم قرار دارند و پس از چند هفته نتایج پرنوسان، به تازگی نتایج خوبی را بدست آورده اند و بردهای روحیه بخشی کسب کرده‌اند که از جمله آنها می توان به فتح دربی سویا در پیسخوان اشاره کرد که توانستند در یک بازی زیبا و پر هیجان شاگردان مونتلا را با نا نتیجه 5بر 3 از پیش رو بردارند. گرچه آنها روی کاغذ از بخت کمتری برای پیروزی در این دیدار نسبت به بارسا برخوردارند اما هرگز حریف راحتی نخواهند بود.بتیس در 6 بازی اخیرش 3 پیروزی و 3 شکست کسب کرده و نشان می دهد روندش پر فراز نشیب بوده است با این وجود آنها به دنبال این هستند تا با شکست تیم صدرنشین لیگ به رده هفتم صعود کنند تا همچنان امیدهایش را برای صعود به لیگ اروپا زنده نگه دارند.خوئل کمپل و آنتونیوسانابریا در این بازی حضور ندارند.

در آن سو، کاتالان ها با 51 امتیاز و اختلافی هشت ماتیازی نسبت به تشک سازان در صدر جدول قرار دارندو به نوعی تیم والورده فصل بسیار خوبی را پشت سر می‌گذارد. آنها پس از شکست در سوپرکاپ اسپانیا برابر رئال مادرید تا نیم فصل باختی را تجربه تنکردند تا اینکه در بازی دور رفت مرحله یک چهارم نهایی کوپا دل ری و روی یک غفلت در دربی کاتالونیا مغلوب اسپانیول شدند تا پس از مدت ها با واژه ای به نام شکست آشنا شوند اما با این وجود همچنان از شانس بالایی برای کسب عنوان قهرمانی برخوردارند. حاصل کار شاگردان والورده در 6 بازی آخر چهار پیروزی، یک تساوی و یک باخت بوده و نشان می دهد انها در فرم مطلوبی قرار دارند و شکست آنها کاری سخت برای بتیس است. آبی و اناری پوشان با توجه به تساوی اتلتیکو مادرید می توانند با کسب 3 امتیاز بازی اختلاف امتیازی شان را با شاگردان ال چولو به 10 امتیاز افزایش دهند تا در ادامه لیگ با خیالی آسوده تر بازی های شان را برگزار کنند. دمبله، کوتینیو در این بازی غایب هستند و حضور اینیستا، پائولینیو،کوتینیو و ماسکرانوهم در این بازی فعلا مشخص نیست.

در 6تقابل اخیر دو تیم،پنج برد نصیب بارسلونا شده و یک بازی هم با تساوی پایان یافته است و انتظار می رود در بازی امروز شاهد برد دیگری از سوی کاتالان ها باشیم.

بیشتر بدانیم:

*بارسلونا در 23 بازی از 26 بازی قبلی خود در لالیگا پیروز شده است.

*بارسلونا در 19 بازی از 24 بازی قبلی خود در لالیگا با اختلاف حداقل 2 گل پیروز شده است.

*بارسلونا در 8 بازی از 9 بازی قبلی خود مقابل رئال بتیس پیروز شده است.

*بارسلونا در 10 بازی از 11 بازی قبلی خود مقابل رئال بتیس حداقل 2 گل زده است.

*بارسلونا در 5 بازی از 7 بازی قبلی خود مقابل رئال بتیس در هر 2 نیمه پیروز شده است.

*رئال بتیس در 3 بازی قبلی خود در لالیگا حداقل 2 گل خورده است.

 ترکیب احتمالی:

بتیس:آدان،دورمیسی،فدال،ماندی،فرانسیس،گواردادو،گارسیا،روئیز،تیو،لئون و سانچز
 
بارسلونا:تراشتگن،فرمایلن،آلبا،پیکه،سمدو،گومز،راکیتیچ،بوسکتس،اینیستا،سوارز و مسی
 

هفته بیست و یکم سری آ ایتالیا:

 
آتالانتا - ناپولی 15:00
 
اودینزه - اسپال 17:30
 
ساسولو - تورینو 17:30
 
بولونیا - بنونتو 17:30
 
لاتزیو - کیه وو 17:30
 
هلاس ورونا - کروتونه 17:30
 
سامپدوریا - فیورنتینا 17:30
 
کالیاری - آث میلان 20:30
 
اینتر - آاس رم 23:15
 
در مهم ترین دیدار این هفته تیم های رده سوم و پنجم لیگ برابر هم صف آرایی می کنند.شاگردان اسپالتی پس از شروعی خوب و ماه ها شکست ناپذیری صدر نشینی در لیگ، چند هفته ای است که نمی توانند همانند شروع فصل نتایج خوبی را کسب کنند و همین عامل سبب شد تا 2دستی صدر جدول را به ناپولی واگذار کنند و اکنون هم با اختلافی 9امتیازی نسبت به این تیم در جایگاه سوم قرار گرفته اند. اینتر در 7 مسابقه اخیرش از جمله 5 مسابقه سری آ، رنگ پیروزی را ندیده است تا مشخص شود افعی ها از فرم ابتدای فصل شان فاصله زیادی گرفته اند و این بازی به نوعی حکم مرگ و زندگی را برای شاگردان اسپالتی دارد چرا که رم رقیب مستقیم این تیم برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا به شمار می آید و شاید آخرین امیدهای برای بازگشت شکوهمندانه افعی ها به ادامه رقابت های لیگ باشد.افعی ها با کسب 3 امتیاز می توانند نتایج ضعیف گذشته را از حافظه شان پاک کنند و با ابراز امیدواری بیشتری برای ادامه بازی های لیگ برنامه ریزی کنند و باخت هم ممکن است منجر به سقوط این تیم به رده پنجم و خداحافظی با اسکودتو باشد.ایکاردی و پریسیچ در این فصل توانسته اند با گلزنی برای تیمشان از تساوی یا شکست پیروزی بسازند و باید دید در بازی امشب هم می توانند این کار را تکرار کنند یا خیر.دنیلو دمبروسیو تنها بازیکنی است که حضورش برای افعی ها در هاله ای از ابهام قراردارد.
 
 
از سوی دیگر، گرگ ها با 39 امتیاز در جایگاه پنجم حضور دارند و روزهای چندان شیرینی را پشت سر نمی گذارند رم در 4 بازی اخیرش در همه رقابت ها، فقط یک تساوی مقابل ساسولو در خانه دشت کرده و در سه مورد دیگر بازنده ای پیش نبوده است و نشان می هد عملکرد تیم دی فرانسچکو در این چند بازی اخیر فاجعه امیز بوده است.در ضمن با توجه به فصل نقل و انتقالات زمستانی و شایعه خروج بازیکنانی چون ناینگولان، ژکو و امرسون باعث شده تا این تیم بیش از پیش وارد حاشیه شود. شکست در این بازی حساس و فینال گونه برای گرگ ها به معنی دور شدن از لاتزیو و اینتر خواهد بود.گرگ ها برای رهایی از این شرایط اسفناک چاره ای جز برد ندارند تا هم به شرایط خوب گذشته شان بازگردند و هم با اینتر در عدد 42 امتیاز برابر شوند و به نوعی زنگ خطر را برای اسپالتی به صدا در بیاورند.گرگ ها نسبت به فصول گذشته از شرایط آرمانی فاصله گرفته و آن چنان که باید نتوانسته اند خطری جدی برای ناپولی و یوونتوس در صدر جدول ایجاد کنند و باخت در دیدار امشب ممکن است شرایط را برای آنها در ادامه لیگ دشوارتر کند.ریک کارسدورپ تنها غایب گرگ ها برای این بازی است.
 
 
در 6 تقابل اخیر دو تیم، 3 برد برای اینتر بدست آمده،یک بازی با تساوی تمام شده و 2 برد هم نصیب گرگ ها شده است.

بیشتربدانیم:

*اینتر در 20 مورد از 22 بازی اخیرش در سری آ، شکست ناپذیر بوده است.
 
*در 22 دیدار اخیر 2 تیم در همه رقابت ها، سهم رم 10 پیروزی، سهم اینتر 7 پیروزی و 5 تساوی.

*اینتر بیش از هر تیمی در سری آ، موفق به شکست رم شده است. آمار کلی: 72 برد برای اینتر؛ 49 باخت و 48 مساوی.
 
*اینتر در خانه 155 بار موفق به باز کردن دروازه رم شده است؛ بیش از هر تیم دیگری، آنها در خانه به رم گلزنی کرده اند.

ترکیب احتمالی:

 اینتر: هندانوویچ، سانتون، میراندا، اشکرینیار، کانسلو، گالیاردینی، وسینو، پریشیپ، والرو، کاندروا و ایکاردی
 
آاس رم: بکر، کلاروف، مانولاس، فازیو، پرس، ناینگولان، دروسی، پلگرینی، فلورنزی، ژکو و الشعراوی.
 
انتهای پیام//
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار