تقویت روحیه جهادی در نیرو‌های پلیس

لازمه افزایش رضایتمندی مردم از عملکرد پلیس تقویت روحیه جهادی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران در مراسم افتتاحیه ششمین دوره عرفان ویژه سرانگشتان پلیس، گفت: لازمه افزایش رضایتمندی مردم از عملکرد پلیس تقویت روحیه جهادی و ایستادگی در مقابل زیاده خواهی‌های دشمنان نظام است.

وی افزود: در ایجاد امنیت پایدار برای مردم فهیم ایران اسلامی، نیروی انتظامی افتخارش این است که اجرای منویات مقام معظم رهبری را در دستور کار خود دارد و رضایت قلبی مقام معظم رهبری از نیروی انتظامی قوت قلبی برای کارکنان این نیرو است.

سردار میر فیضی گفت: انتظار مقام معظم رهبری از نیروی انتظامی پلیسی است که درتراز انقلاب اسلامی و در خدمت جان، مال و ناموس مردم باشد و این یکی از مولفه‌هایی است که پلیس جمهوری اسلامی را از پلیس سایر کشور‌های دنیا متمایز می‌سازد.

وی با بیان اینکه ترویج و اجرای احکام دینی، وجه تمایز پلیس جمهوری اسلامی ایران با پلیس سایر کشور‌های دنیا است، افزود: آشنایی با اصول اولیه احکام دینی و اسلامی از دیگر شاخصه‌های بارز کارکنان نیروی انتظامی است.

فرمانده انتظامی مازندران با تاکید بر کسب آموزش و تبدیل آن به مهارت‌های انتظامی، گفت: ارتقای سطح آموزش و کسب مهارت در سطح یگان‌ های انتظامی، کاهش شکست‌ ها در حوزه ماموریتی و در نهایت ارائه خدماتی مطلوب و بهینه برای مردم را به همراه دارد.

سردار میر فیضی، لازمه افزایش رضایتمندی مردم از عملکرد پلیس، ایجاد بستر‌های لازم برای ارتقاء امنیت اجتماعی در جامعه و تحقق امنیت پایدار است بر تقویت روحیه جهادی و ایستادگی در مقابل زیاده خواهی‌ های دشمنان نظام تاکید کرد.

وی هدف از برگزاری کلاس‌های آموزشی عرفان را تقویت روحیه جهادی مبتنی بر آموزه‌های دینی و عملی در کارکنان و سرانگشتان ناجا برشمرد و گفت: باید با تبدیل فرصت‌ها وتهدید‌های بوجود آمده در اجرای ماموریت‌ها به قدرت انتظامی، از آن به عنوان ابزاری آموزشی در ناجا استفاده شود.

انتهای پیام/ م

ضرورت افزایش رضایتمندی مردم از عملکرد پلیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار