با ضاربان معلم بسیجی و امربه معرف نهاوند برخورد قضایی می‌شود +عکس

فرمانده سپاه نهاوند گفت:با ضاربان معلم نهاوندی که وی را مورد ضرب و شتم قرار دادند برخورد قضایی می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سرهنگ کامران کریمی اظهار داشت: ۲ مرد جوان در یکی از خیابان‌های شهر نهاوند برای ۲ خانم ایجاد مزاحمت می‌کنند که صابر طالبیان نوه شهید بزرگوار حاج محمد طالبیان ،معلم بسیجی،با دیدن این صحنه اقدام به امر به معروف می‌کند.

وی گفت: پس از انجام این وظیفه شرعی و تذکر لسانی امر به معروف آقای طالبیان به سمت خانه مادر بزرگ خود که در همان نزدیکی بود حرکت می‌کند که دو فرد شرور و مزاحم نوامیس مردم اقدام به تعقیب وی کرده و یکی از آن‌ها در یک مکانی خلوت با ضربات پی در پی چاقو، این معلم را مجروح و مصدوم می‌کند.

با ضارب معلم بسیجی و امربه معرف نهاوند برخورد قضایی می‌شود

دبیر ستاد احیای امر به معروف شهرستان نهاوند افزود: بعد از سرکشی اینجانب و نماینده نهاوند در مجلس شورای اسلامی به همراه تعدادی از مسئولان دستورات و اقدامات لازم برای دستگیری این ۲ شرور انجام شد که در کمتر از ۲۴ ساعت توسط ماموران نیروی انتظامی شناسایی و دستگیر شد.

کریمی بیان کرد: ستاد آمر به معروف نهاوند پیگیر قضایی و وضعیت درمانی آقای طالبیان معلم نهاوندی است و با کمک مقام قضایی این پرونده را پیگیری می‌کند.

فرمانده سپاه نهاوند گفت: در همان ساعت اولیه این اتفاق با کمک مردم امر به معروف به بیمارستان علیمرادیان نهاوند اعزام شد که بعد از عمل جراحی به دلیل شدت جراحات وارده به بیمارستان بقیه الله تهران منتقل و تحت عمل جراحی قرار گرفت و در حال حاضر حال عمومی وی رضایت بخش است.

وی بیان کرد: با همکاری ضابطان و مجموعه قضایی، با وجود نبود سرنخ‌های اولیه، ضارب اصلی شناسایی و دستگیر شد و در بازجویی‌ها به جرم خود اعتراف کرد.

دبیر ستاد امر به معروف نهاوند بیان کرد: ۲ خانم حاضر در صحنه نیز شناسایی و احضار شدند و آن‌ها نیز به بیان جزئیات این موضوع پرداختند.

کریمی گفت: آمر به معروف که در جریان این حادثه مجروح شده است، بسیجی، متدین و نوه شهید طالبیان از شهدای شاخص فرهنگی کشوراست که به عنوان معلم در مجموعه آموزش و پرورش فعالیت می‌کند.

وی تاکید کرد: به منظور حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر، این پرونده به صورت ویژه در دستگاه قضایی رسیدگی می‌شود و مجموعه قضایی مصمم است برابر با قانون با افراد خاطی برخورد کند.

وی افزود: طبق قانون، مجازات کسانی که مبادرت به اعمال مجرمانه نسبت به آمر به معروف و ناهیان از منکر می‌کنند، قابل تخفیف یا تعلیق و صدور حکم مجازات قابل تعویق نیست.

 

انتهای پیام/پ

 

ضرب و شتم معلم بسیجی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.