طرح « ۱۴ شب ۱۴ مسجد» در ایام الله دهه فجر

مسئول کمیته مساجد ستاد دهه فجر استان کرمان با اشاره به نقش آفرینی مسجد، از اجرای طرح ۱۴ شب ۱۴ مسجد در ایام الله دهه فجر خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،محمد ابدالی تکلو، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان، در گردهمایی اعضاء ستادهای مردمی مسجد و محله با یادآوری نقش محوری مسجد در پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: در جریان پیروزی انقلاب کمتر جایگاهی مانند مساجد در میان مردم به عنوان محور قرار داشت.


وی با اشاره به مسئولیت سنگین دست اندرکاران مسجد و لزوم پاسخگو بودن آنان افزود: امروز نقش آفرینی مسجد بسته به برنامه ریزی دست اندرکاران آن است زیرا در گذشته، مسجد یک جاذبه کامل برای اقشار مختلف بود اما امروزه جاذبه ها زیاد شده و از این رو متولیان مسجد، مسئولیت بیشتری دارند.


مسئول کمیته مساجد ستاددهه فجر استان کرمان، علت حضور مجموعه های مختلف از جمله کانون های مساجد، پایگاه های بسیج، هیئت های مذهبی و... در مساجد را، ایجاد جاذبه برای اقشار مختلف در گرایش ایشان به مسجد خواند و بر ضرورت ارزیابی عملکرد در این زمینه تأکید کرد.


وی در ادامه برگزاری پرشکوه مراسم محوری ایام الله دهه فجر در 12 و 22 بهمن را مورد تأکید قرار داد و گفت: پس از اغتشاشات اخیر و از آنجا که همه رسانه های دنیا این مراسم را رصد می کنند، امیدواریم با همت مردم مشت محکمی به دهان کسانی زده شود که می خواهند ملت ما را ناامید کنند.


ابدالی تکلو با بیان اینکه در مرکز استان 260 مسجد وجود دارد که پیگیر اجرای برنامه در همه آنها طی ایام الله دهه فجر هستیم، افزود: اما با توجه به ظرفیت و پتانسیل بعضی از مساجد، مراسم محوری در 14 مسجد طی 14 شب پیش بینی شده است.
انتهای پیام/ی

نقش محوری مساجد در پیروزی انقلاب اسلامی

برچسب ها: دهه فجر ، مساجد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار