برگزاری مسابقات بین المللی بدمینتون در زنجان

جلسه هماهنگی کمیته برگزاری مسابقات بین المللی بدمینتون جام فجر امروز در زنجان برگزار شد.

برگزاری مسابقات بین المللی بدمینتون در زنجان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛ جلسه هماهنگی کمیته برگزاری مسابقات بین المللی بدمینتون جام فجر امروز در زنجان برگزار شد، این مسابقات با حضور ۱۵ تیم خارجی از قاره‌های اروپا، آمریکا استرالیا و آسیا (آلمان، پرتقال، ترکیه، مکزیک، استرالیا، آذربایجان، هندوستان، مالزی، اندونزی، میانمار،  سوریه، عراق، مالدیو، اردن، ویتنام) به همراه تیم‌های ملی جوانان و بزرگسالان ایران از ۱۶ لغایت ۱۹ بهمن ماه در مجموعه ورزشی مادران و کودکان زنجان برگزار می‌شود.
بیشترین شرکت کنندگان در این مسابقات از کشور‌های اندوزی با ۱۹ نماینده، مالزی با ۱۶ نماینده و کشور هند با ۱۴ نماینده می‌باشد.

 8کمیته از جمله کمیته امنیت کمیته پشتیبانی، کمیته حمل و نقل، کمیته پزشکی، کمیته تشریفات، کمیته فنی، نظارت بر اجرای این مسابقات را بر عهده دارند.

استاندار زنجان در این جلسه   گفت:هدف از میزبانی زنجان در برگزاری این مسابقات شناساندن توانایی‌های فرهنگی، گردشگری، و ظرفیت‌های موجود استان به میهمانان داخلی و خارجی می‌باشد.
درویش امیری همچنین گفت:برگزاری این مسابقات برای شناساندن بدمینتون زنجان بعنوان مهد بدمینتون ایران موثر است.
وی از تمام دستگاه‌های اجرایی خواست در برگزاری هر چه بهتر این مسابقات همکاری‌های لازم را داشته باشند.
مددی نایب رئیس هیئت بدمینتون بانوان کشور در این جلسه گفت:۱۳ بازیکن از استان زنجان در غالب ۷ بازیکن ملی و ۶ بازیکن نماینده استان در این مسابقات حضور دارند.

انتهای پیام/ر

زنجان میزبان مسابقات بین المللی بدمینتون جهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.