رانندگان کرمانی بر سکوی نخست و سوم مسابقات قهرمانی کشور

محمد صفاری و فاطمه احمدی در مسابقات اسلالوم قهرمانی کشور که به میزبانی خوزستان برگزار شد، به ترتیب بر سکوی نخست و سوم این رقابت ها ایستادند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، رضا نیک زاد، دبیر هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان کرمان با اشاره به اینکه مسابقات اسلالوم قهرمانی کشور 28 و 29 دی جاری به میزبانی استان خوزستان، شهرستان اهواز برگزار شد، گفت: تیم اسلالوم استان کرمان در قالب 11 ورزشکار به سرپرستی مهرداد یادگاری نیا در این رقابت ها حضور یافت.

وی افزود: بر این اساس، در کلاس منفی هزار و 500 سی سی آقایان محمدصفاری و وحید شهریاری،  در کلاس منفی هزار و 500 سی سی بانوان محبوبه واحدیان و ثریا یزدانپناه، در کلاس منفی 2000 آقایان علی یزدانپناه و علیرضا غلامی، در کلاس منفی 2000 بانوان سیما یزدانپناه و فاطمه احمدی و زهرا برهانی و در کلاس آزاد مسعود اسدالهی و امیرحسین گلستانی در این رقابت ها شرکت کردند.

نیک زاد تصریح کرد: در پایان، در کلاس منفی هزار و 500 سی سی آقایان محمدصفاری عنوان نخست را از آن خود کرد و در کلاس منفی 2000 نیز بانوان فاطمه احمدی مقام سوم را به خود اختصاص داد.

یادآور می شود: در مسابقات اسلالوم، به جای اینکه چندین ماشین همزمان در یک مسیر با هم رقابت کنند، رانندگان به طور انفرادی (Time Trail) با عبور از مسیری که بین پایلون ها مشخص شده است برای کسب کمترین زمان با هم رقابت می کنند.

‍ انتهای پیام/ب

درخشش رانندگان کرمانی در خوزستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار