راهکار ایجاد رقابت در بخش خصوصی در شهرداری کاشان

شهردار کاشان گفت: راهکار و سناریو هدفمند جذب منابع جدید و تولید ثروت به صورت کارشناسانه با ایجاد مزیت و رقابت در بخش خصوصی میسراست.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سعید ابریشمی‌راد، در بیست و چهارمین نشست رسمی شورای اسلامی شهر کاشان با موضوع ارائه گزارش دفتر سرمایه گذاری شهرداری کاشان گفت :دربرابر واژه سرمایه‌گذاری چند مورد از جمله منابعی که برای بهره برداری از آنها به سراغ استفاده ازمشارکت بخش خصوصی باید رفت مطرح است.

وی با اشاره به‌اینکه در برخی موارد سرمایه‌گذاری منابعی نداریم ولی فرصت‌هایی را داریم گفت:باید از بخش خصوصی برای بهره‌برداری از این ظرفیت‌ها و تبدیل آنها  از بالقوه به بالفعل استفاده‌کرد.

به‌گفته‌وی،  در برخی موارد سرمایه‌گذاری زمینه‌هایی برای ایجاد منابع در آینده داریم که نیازمند زیرساخت‌هایی برای تامین منابع مالی آن برای رسیدن به‌اهداف مورد نظر است.

شهردار کاشان تصریح کرد: شهرداری کاشان هر روز با مردم مشارکت دارد و منابعش با حضور آنها تامین می شود و برای آنکه برای شهر تولید ثروت کنیم باید در تعاملات خود با شهروندان تضمین سودآوری به آنها بدهیم.

شایان ذکراست بخش نخست بیست و چهارمین نشست علنی شورا با حضور سرهنگ مرتضی عمومهدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران کاشان برگزار گردید.در این نشست در خصوص مسائل مشترک و تعاملات کاری در حوزه مباحث مدیریت شهری بحث و گفتگو شد.

 

انتهای پیام/م

 

جلسه شورای اسلامی شهر کاشان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.