نقش موثر حوزه‌های علمیه در فرهنگسازی و کاهش آسیب‌های اجتماعی

امام‌جمعه اشکذر در نشست هیئت‌امنا حوزه علمیه خواهران این شهرستان نقش حوزه‌های علمیه را در فرهنگ‌سازی و کاهش آسیب‌های اجتماعی عیان و مشهود برشمرد.

نقش موثر حوزه‌های علمیه در فرهنگسازی و کاهش آسیب‌های اجتماعی

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ حجت‌الاسلام محمدرضا طالبیان امام جمعه اشکذر با اشاره به کارکرد‌های حوزه علمیه در اجتماع گفت: حوزه‌های علمیه در بخش‌های فرهنگی و دینی نقشی تأثیرگذار دارند که حمایت افزون‌تر از آن‌ها می‌تواند سبب گسترش این امور در شهرستان گردد.

وی با تأکید بر نقش مشهود حوزه‌های علمیه در فرهنگ‌سازی و کاهش آسیب‌های اجتماعی، توجه به نیاز‌های حوزه علمیه خواهران را لازم دانست و از همراهی و همیاری چند خیر برای ساخت حوزه بزرگ خواهران و برداران و تسهیل در امور آن‌ها خبر داد.

محمدعلی شاه‌حسینی فرماندار اشکذر نیز با تأکید بر اینکه افزایش جذب و پذیرش بیشتر طلبه باید به‌عنوان رویکرد نخست این مجموعه مدنظر قرار گیرد اظهار داشت: بااطلاع رسانی در شهرستان به‌ویژه در مدارس می‌توان نسبت به جذب علاقه‌مندان اقدام نمود.

محمدعلی شاه‌حسینی حمایت مادی و معنوی حوزه علمیه شهرستان برای تربیت مطلوب طلاب را بااهمیت دانست و بر اهتمام بیشتر برای جذب دانش آموزان درس‌خوان، علاقه‌مند و باانگیزه در این حوزه تأکید نمود.


انتهای پیام/ ا

مشهود بودن نقش حوزه های علمیه در کاهش آسیب های اجتماعی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار