دشمنان نمی‌توانند مسیر انقلاب اسلامی را تغییر دهند

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه همدان گفت: دشمنان بدانند که با هر دسیسه و حیله ای نمی توانند مسیر این انقلاب را تغییر دهند.

دشمنان نمی‌توانند مسیر انقلاب اسلامی را تغییر دهندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حجت الاسلام محمود قربانی،مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه همدان  با اشاره به بحت اغتشاشات اخیر اظهار داشت: این آشوب‌گری‌ها طبق اسناد و مدارک موجود از طرف استکبار و صهیونیست بین الملل سازمان یافته بوده و طراحان آن از ماه‌ها قبل خود را آماده کرده بودند.

وی افزود: استکبار و حامیان عربی و اروپایی بدانند که این ملت با بصیر تا پای خون پشت سر این انقلاب و رهبری هستند و خیال نکنند که 40 سال از این انقلاب گذشته است و مردم خسته شده اند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه همدان تصریح کرد: ملت ایران انقلابی با تمام ملت‌های دنیا فرق دارد، این ملت همان ملتی است که 8 سال در برابر دنیا ایستادگی کرد و دشمن تا بن دندان مسلح را به جای خود نشاند.

وی ادامه داد: در اعتشاشات اخیر بار دیگر ملت ایران ثابت کرد که همان روحیه انقلابی‌گری و عاشورایی که دارد تا ابد زنده و پا برجا می‌ماند.

قربانی ابراز داشت: ملت ایران انقلاب خود را با تقدیم هزاران شهید به دست آورده و این شهیدان از بهترین جوانان این مرز و بوم بوده‌اند و جوانان امروز نیز ادامه دهنده راه همان شهیدان هستند و از انقلاب اسلامی پاسداری می کنند.

وی عنوان کرد: دشمنان بدانند که با هر دسیسه و حیله ای نمی توانند مسیر این انقلاب را تغییر دهند و این انقلاب با هوشمندی رهبر فرزانه و ملتی با بصیر به راه خود تا ظهور حضرت حجت (عج) ادامه دارد.

انتهای پیام/خ

مسیر انقلاب را دشمنان نمی توانند  تغییر دهند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.