مدیر کمیته امداد امام خمینی چایپاره :

افتتاح ۴ باب مسکن برای مددجویان در دهه فجر امسال

مدیر کمیته امداد چایپاره گفت: همزمان با ایام الله دهه فجر امسال ۴ باب مسکن برای مددجویان به بهره برداری می‌رسد.

ولی حسین زاده  مدیر کمیته امداد چایپاره  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ گفت: در راستای رفع مشکل مسکن مددجویان فاقد مسکن امسال همزمان با ایام الله دهه فجر 4 باب مسکن برای مددجویان در مجموع با 2 میلیارد ریال اعتبار بهره برداری می شود.
وی با اظهار اینکه در سال جاری تا کنون 16 واحد مسکن در مناطق شهری و روستایی هر کدام به ارزش 500 میلیون ریال برای مدجویان فاقد مسکن احداث شده، افزود: برای 227 نفر نیز تعمیرات مسکن به ارزش یک میلیارد و 840 میلیون ریال انجام شده است.
حسین زاده اظهار کرد : در حال حاضر 2 هزار و 120 خانوار در شهرستان چایپاره تحت پوشش کمیته امداد می باشند که از این تعداد 59 خانوار فاقد مسکن هستند.
مدیر کمیته امداد امام خمینی چایپاره اظهار امیدواری کرد : با تأمین اعتبارات دولتی و کمک های خیران عزیز در سال های آینده خانواده های فاقد مسکن نیز از سرپناه بهره مند شوند.

وی در ادامه با بیان اینکه در راستای خودکفایی و ایجاد اشتغال برای خانواده های تحت حمایت  کمیته امداد و فرزندان آنان در سال جاری مبلغ 20 میلیارد و 250 میلیون ریال تسهیلات پرداخت شده است، اظهار کرد: از مجموع تسهیلات پرداختی 4 میلیارد و 550 میلیون ریال از محل منابع امدادی برای 101 طرح اشتغال و 15 میلیارد و 700 میلیون ریال نیز از محل تسهیلات بانکی برای اشتغال فرزندان 78 خانوار پرداخت شده است.

مشارکت های مردمی کمیته امداد شهرستان چایپاره 20 درصد افزایش دارد



حسین زاده با اعلام اینکه میزان مشارکت های مردمی در 10 ماهه  امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته 20 درصد افزایش دارد،گفت: در   10 ماهه امسال مبلغ 11 میلیارد و 130 میلیون ریال کمک های مردمی در بخش های صدقات، زکات و سایر کمک ها جمع آوری شده است.
وی اضافه کرد: مردم خیر و نوع دوست در سال جاری برای کمک به مردم زلزله زده کرمانشاه نیز 320 میلیون ریال بصورت نقدی و غیر نقدی کمک کردند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان چایپاره ارائه خدمات درمانی به مددجویان را از دیگر اقدامات این نهاد عنوان کرد و افزود: در سال جاری تاکنون مبلغ 3 میلیارد و 310 میلیون ریال در زمینه خدمات درمانی از قبیل تهیه دارو، عینک، خدمات دندانپزشکی و بیمه تامین اجتماعی پرداخت شده است.
وی اضافه کرد: همچنین برای کمک به رفع سوء تغذیه ۱۰۵ نفر از کودکان زیر شش سال منطقه مبلغ 530 میلیون ریال هزینه شده است و یک هزار و 56 نفر از مددجویان که دچار مشکلات روحی و روانی و حقوقی بودند از خدمات مشاوره ای به ارزش 20 میلیون ریال بهره مند شدند.

انتهای پیام/م

برچسب ها: کمیته امداد ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.