رئیس هیأت مدیره باشگاه سپاهان:

گزینه خارجی سرمربی‌گری سپاهان شانس بیشتری دارد

رئیس هیأت‌مدیره باشگاه سپاهان گفت: به نظرم گزینه خارجی که صاحب سبک و با دانش باشد، شانس بیشتری برای تصدی سرمربی‌گری این تیم خواهد داشت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،منوچهر نیک‌فر امشب پس از برگزاری جلسه کمیته فنی و هیأت‌مدیره باشگاه سپاهان اظهار داشت: در مورد سرمربی دو گزینه بحث و بررسی شد که دو گزینه نهایتاً انتخاب شدند که گزینه اول اروپایی و گزینه دوم ایرانی بود.

وی افزود: مقرر شد با این گزینه‌ها مذاکره شود و ابتدا گزینه خارجی اولویت ماست و اگر نشد، گزینه داخلی وارد مذاکره خواهیم شد و تا زمانی هم که سرمربی جدید انتخاب شود، کریم قنبری مسؤولیت تیم را بر عهده خواهد گرفت.

رئیس هیأت‌مدیره باشگاه سپاهان در مورد زمان انتخاب سرمربی جدید نیز ابراز داشت: سرمربی جدید حداکثر تا ده روز آینده تعیین خواهد شد و ممکن است به بازی پیش رو نرسد، ولی برای بازی آینده قطعاً مشخص خواهد شد.

نیک‌فر در مورد مدت قرارداد سرمربی جدید نیز گفت: این 10 بازی باقیمانده را با وی قرارداد می‌بندیم و در صورت رضایت کمیته فنی، قرارداد با وی به‌ صورت خودکار تمدید خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد : سپاهان تیم بزرگی است و شأن این تیم مربی بزرگ است و ما هم تلاش می‌کنیم بهترین‌ها را برای سپاهان برگزینیم، مدیرعامل کارخانه فولاد مبارکه نیز بر این تأکید داشته است.

رئیس هیأت‌مدیره باشگاه سپاهان در مورد کرانچار نیز گفت: با این مربی پایان همکاری را اعلام کردیم و این قطع همکاری بار مالی نداشت، توافق کردیم به تعداد بازی‌هایی که انجام‌ شده، مبلغ قرارداد به او پرداخت شود.

نیک‌فر تصریح کرد: برای کرانچار نیز کم نگذاشتیم و هر بازیکنی که خواست، جذب کردیم و به وی اختیار تام دادیم و زمان کافی در اختیار وی قرار دادیم که نتیجه بگیرد، ولی ایشان با وجود اینکه تیم بازی‌های خوبی انجام داد، نتوانست تیم نتیجه لازم را بگیرد.

وی در مورد وضعیت مدیرعامل باشگاه نیز مطرح کرد: مسعود تابش به‌ عنوان سرپرست موقت باشگاه انتخاب شد تا مدیرعامل اصلی انتخاب شود و این فرآیند احتمالاً زمان‌بر خواهد بود.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار