پرداخت تسهیلات اشتغال زایی به مناطق روستایی و عشایری

‍ فرماندار جیرفت گفت : تسهیلات اشتغال زایی به مناطق روستایی و عشایری با اعتباری بالغ بر23 میلیارد تومان پرداخت می شود.

پرداخت تسهیلات اشتغال زایی به مناطق روستایی و عشایریبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، احمد امینی روش فرماندار شهرستان جیرفت گفت : تسهیلات اشتغال زایی پایدار به مناطق روستایی با اعتباری بالغ بر23 میلیارد تومان با بهره 6 و10 درصد پرداخت می شود.

وی با اشاره به آیین نامه حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری افزود:هدف ازپرداخت تسهیلات روستایی ایجاد اشتغال در این مناطق و ایجاد ثروت در مناطق کم برخوردار و روستایی است .

امینی روش تصریح کرد:با اعطای این تسهیلات و تدوین طرح های اشتغال زایی مناسب با توجه به پتانسیل های مناطق روستایی وعشایری می توان ضمن افزایش اشتغال جوانان شاهد مهاجرت معکوس مردم به مناطق روستایی وعشایری باشیم .

وی افزود :این تسهیلات در بخش کشاورزی،صنعت ، معدن وتجارت،میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری ،ارتباطات وفناوری اطلاعات و امور عشایری پرداخت می شود.

احمد امینی روش گفت: تسهیلات مربوطه توسط بانک های عامل ،بانک کشاورزی ،پست بانک،صندوق کارآفرینی امید وصندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری پرداخت می شود.

فرماندار شهرستان جیرفت اظهار کرد: کسانی که متقاضی ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی وعشایری هستند از این تسهیلات می توانند استفاده کنند،و متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر وثبت نام به سامانه ثبت اطلاعات(کارا) به نشانی اینترنتیwww.kara.mcls.gov.irمراجعه کنند.


انتهای پیام/س

 

تسهیلات اشتغال زایی به مناطق روستایی و عشایری پرداخت می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار