اجرای طرح ۶۰ پایگاه در ۶۰ مسجد هرمزگان

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان از اجرای طرح ۶۰ پایگاه در ۶۰ مسجد با محوریت روحانیون خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس،حجت‌الاسلام علی‌اکبر انصاری‌راد مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت: روحانیون مستقر در مناطق آسیب‌پذیر باید آموزش‌های لازم را فراگیرند.

وی از شناسایی 13 نقطه آسیب‌پذیر در بندرعباس خبر داد و افزود: در هر نقطه آسیب‌پذیر یک روحانی مستقر و تمام فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی در مناطق را بر عهده وی خواهیم گذاشت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت : ضروری است که روحانیون برای استقرار در مناطق آسیب‌پذیر، آموزش‌های لازم را فراگیرند تا خروجی فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی آنان مناسب و ثمربخش باشد.

انصاری‌راد افزود: در حوزه آسیب‌های اجتماعی طرح‌هایی ارائه داده‌ایم، هفت استان انتخاب شده‌اند تا طرح آسیب‌های اجتماعی را اجرا کنند.

وی گفت:روحانیونی که درمناطق آسیب‌پذیر فعالیت می‌کنند باید در این دوره آموزشی شرکت کنند.

انصاری‌راد با تاکید بر اینکه باید یک منبع آموزشی در اختیار روحانیون قرار گیرد گفت: در مرحله نخست باید روحانیون مستقر در مناطق 13 گانه آسیب‌پذیر و همچنین روحانیونی که در 60 پایگاه آسیب‌های اجتماعی محلات فعالیت می‌کنند آموزش داده شوند.

وی، آموزش روحانیون مستقر در مناطق آسیب‌پذیر و پایگاه آسیب‌های اجتماعی را امری ضروری خواند و گفت: این قشر از جامعه باید توانمند شوند و باید به گونه‌ای فعالیت کنیم که کیفیت کار و اثربخشی و خروجی برنامه‌ها در سطح جامعه مشهود باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت : دوره‌های آموزشی ویژه روحانیون مستقر را با حضور اساتید اعزامی از قم برگزار خواهیم کرد.

انصاری‌راد افزود:هدف اصلی ما در اجرای این طرح، توانمندسازی و ارتقای بار علمی این قشر تاثیرگذار جامعه است.

انتهای پیام/ف

آموزش‌ روحانیون مستقر در مناطق آسیب‌پذیر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار