ادارات بعضی شهرستان های خوزستان تعطیل است

ادارات در برخی شهرستان های خوزستان به علت گرد و غبار تعطیل است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با توجه به تداوم پدیده گردوخاک و نامساعد بودن وضعیت هوای خوزستان، ادارات 8 شهرستان خوزستان امروز یکشنبه تعطیل اعلام شد.

شهرستان های اندیکا، بهبهان، گتوند، لالی، آغاجاری، رامشیر، امیدیه، مسجدسلیمان و شوشتر شهرهایی هستند که ادارات آن ها تا پایان ساعت اداری امروز تعطیل اعلام شد.

منوچهر ورناصری قندعلی، فرماندار اندیکا گفت:  : به دلیل تداوم پدیده گرد و غبار و غلظت بالای آن در شهرستان، تصمیم به تعطیلی ادارات گرفته شد.

سید مجید صالحی، فرماندار باغملک  گفت: به دلیل وقوع گرد و غبار در شهرستان تصمیم بر تعطیلی کلیه مدارس شهرستان در تمام مقاطع در نوبت عصر گرفته شد.

وی افزود: ادارات شهرستان نیز تا ساعت 13 فعالیت خواهند داشت.

گودرز ترکی‌زاده،  فرماندار لالی  نیز گفت:  ادارات این شهرستان به دلیل گرد و غبار تعطیل است.

وی بیان داشت: با توجه به وقوع پدیده گرد و غبار در شهرستان تصمیم به تعطیلی ادارات شهرستان گرفته شد. مدارس شهرستان نیز در تمام مقاطع در نوبت عصر تعطیل هستند.

علی مظفری،فرماندار بهبهان گفت: با توجه به وقوع پدیده گرد و غبار در شهرستان و اینکه در حال حاضر غلظت گرد و غبار موجود در هوا حدود 10 برابر حد مجاز است، ادارات شهرستان امروز، 1 بهمن‌ماه تعطیل هستند.

محمود عیدانی،فرماندار آغاجاری  نیز بیان داشت: ادارات شهرستان به دلیل شدت گرد و غبار تعطیل اعلام شدند. البته بانک‌ها فعالیت معمول خود را در شهرستان دنبال خواهند کرد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.