تخریب ۲۲ فقره ساخت و ساز غیرمجاز در فریدونکنار

مدیر جهاد کشاورزی فریدونکنار از اجرای ۲۲ فقره احکام قلع و قمع ساخت وساز غیر مجاز زمین‌های کشاورزی از ابتدای امسال تاکنون در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،محمدرضا ضیائی مدیر جهاد کشاورزی فریدونکنار گفت : در این مدت ۳ مورد از احکام قطعی ماده ۳ و ۱۰ قانون تغییر کاربری اراضی زراعی وباغی نیز در این شهرستان به مرحله اجرا در آمد.

وی افزود : با بررسی کارشناسان جهاد کشاورزی در این شهرستان، ۴۹ هکتار از اراضی بلاکشت کشاورزی در این شهرستان شناسایی شد که ۳۵ هزار مترمربع ازاین اراضی احیاء و به چرخه تولید بازگشت.

وی با بیان اینکه امسال به ۱۵ نفر از متخلفان تغییر کاربری اراضی زراعی و باغی این شهرستان اخطار کتبی داده شد، گفت : رفع تداخل ۹۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی این شهرستان در دست اجرا است.

ضیائی با بیان اینکه تغییر کاربری و تبدیل اراضی زراعی، باغی و اراضی بایر دارای سابقه کشت و کار واقع در حریم شهر‌ها و خارج از آن ممنوع است، افزود : روستاییان و کشاورزان در صورتی که قصد احداث  بنا یا  دیوارکشی اراضی زراعی  و باغی دارند، قبل از هرگونه  اقدامی از طریق تماس با سامانه  ارتباط مردمی حفاظت اراضی کشاورزی (۱۳۱) و یا با مراجعه به مدیریت جهاد کشاورزی این شهرستان جهت دریافت مشاوره برای اخذ مجوز اقدام کنند.

انتهای پیام /ر

اجرای ۲۲ فقره احکام تخریب بنای غیر مجاز در فریدونکنار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار