رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان همدان:

اهدای مجلات آموزشی به دانش‌آموزان سرواک

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان همدان گفت: مجلات آموزشی و فرهنگی به دانش‌آموزان روستای سرواک اهداء شده است.

اهدای مجلات آموزشی به دانش‌آموزان سرواکبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سعید محبیان رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان همدان گفت:مجلاتی در حوزه کودکان توسط عضو کتابخانه عمومی اعتمادیه به دانش‌آموزان روستای سراوک اهدا شده است.

وی افزود: هدف اصلی از اهدای این مجلات آشنایی بیشتر دانش‌آموزان به ویژه در روستاها و مناطق محروم با فضای کتاب و کتابخوانی است.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان همدان بیان کرد:‌ با پیشنهاد خانم سپهری از اعضای کتابخانه و معلم دوره ابتدایی روستای سراوک و همچنین همکاری کتابداران کتابخانه عمومی اعتمادیه، مجلات شماره‌های قبل کتابخانه با توجه به گروه سنی کودکان توسط وی به دانش‌آموزان اهدا شد.

محبیان عدم دسترسی به منابع علمی و همینطور علاقه‌مند بودن دانش‌آموزان به مطالب فرهنگی و سرگرمی مجلات، مهمترین عامل انجام این کار خلاقانه دانست وتاکید کرد: امیدواریم در آینده بتوانیم از ظرفیت بیشتری در این حوزه استفاده کرده و هم در ارتقاء سطح مطالعه جامعه موثر باشیم.

وی با اهمیت به اهدای کتاب، خاطرنشان کرد:‌ چنانچه فرهنگ اهدای کتاب در جامعه رواج پیدا کند گام های مهمی در توسعه کتابخوانی برداشته می شود.

انتهای پیام/ب

اهداء مجلات آموزشی فرهنگی به دانش آموزان روستای سرواک

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.