فتح قله های عزت و افتخار به برکت ولایت فقیه

مسئول سیاسی سپاه ناحیه بهار گفت: امروز به برکت ولایت فقیه و خون پاک شهداء تمام فتنه‌ها بعد از پیروزی انقلاب اسلامی خنثی شده‌اند.

امروز به برکت ولایت فقیه تمام قله‌های عزت و افتخار را فتح کرده‌ایمبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ علی مختاری معین،مسئول سیاسی سپاه ناحیه بهار در جلسه هم اندیشی هادیان سیاسی بسیج سپاه ناحیه بهار با اشاره به واکاوی فتنه اخیر اظهار داشت: امروز به برکت ولایت فقیه و خون پاک شهداء تمام فتنه‌ها بعد از پیروزی انقلاب اسلامی خنثی شده‌اند و تمام قله‌های عزت و افتخار را فتح کرده‌ایم.

وی در ادامه با اشاره به فتنه سال 88 که با عنوان انقلاب رنگی و کودتای رنگی صورت گرفت، افزود: انقلاب رنگی به حرکت‌هایی مصنوعی و طراحی شده گفته می‌شود که توسط احزاب و گروه‌های سیاسی برای تحقق اهدافی مشخص که غالباً به دنبال کسب قدرت است به وجود می آید و برای رسیدن به اهداف شوم خود از ابزار رسانه‌ها و توده عظیم مردمی برای برپا کردن آشوب استفاده می‌کنند.

مسئول سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار در ادامه به ابعاد گسترده فتنه سال 88 اشاره کرد و گفت: یکی از پیچیده‌ترین و دقیق‌ترین طرح‌های دشمن برای مقابله با نظام جمهوری اسلامی براندازی نرم و انقلاب رنگی بود که با زمینه‌یابی در فتنه 88، ماحصل10 تا 15 سال برنامه ­ریزی آنان برای براندازی نظام جمهوری اسلامی با کمک عوامل و افرادی در داخل به‌کار گرفته شد.

وی تصریح کرد: فتنه 88 تهدیدی علیه ساختار­های بنیادین جمهوری اسلامی و آراء مردم بود.

مختاری در ادامه به ابزارهای خارجی در اجرای سناریوی کودتای مخملین در سال 88 اشاره کرد و گفت: حمایت‌های تئوریک و فکری درباره چگونگی تحقق گام به گام سناریوی کودتای مخملین و حمایت های تبلیغی و رسانه‌ای و شبکه های اپوزیسیون خارج از کشور مشهود بود.

وی با اشاره به تحلیلی مختصر بر وقایع اخیر فتنه‌گران عنوان کرد: بدون شك آنچه در روزهای اخیر اتفاق افتاد یک حادثه امنیتی و مدرن است كه باید ابعاد آن شناسایی شده و با شناسایی این ابعاد زمینه برای خنثی شدن توطئه‌ها فراهم شود.

مسئول سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار با اشاره به منشأ آشوب‌های اخیر ابراز داشت: سوء استفاده جریانات خارجی در حوزه داخلی از جمله مشکلات اقتصادی و معیشتی و یک‌سری نارضایتی اجتماعی از فرضیه‌های مطرح در این زمینه است.

وی در ادامه به فرمایشات مقام معظم رهبری در 19 دی در خصوص حوادث اخیر اشاره کرد و گفت: ایشان فرمودند «این بار هم ملت، با قدرت تمام به آمریکا و به انگلیس و به لندن‌نشینها می‌گوید این دفعه هم نتوانستید، باز هم نخواهید توانست. میلیاردها دلار هزینه کردند - [این] واقعی است که میلیاردها هزینه کردند- سال‌ها شبکه‌سازی کردند، مزدورپروری کردند برای اینکه بتوانند از درون، کار را مشکل کنند».

مختاری تأکید کرد: باید مردم در کنار ولایت باشند چراکه تا زمانی که در خط ولایت فقیه حرکت کنیم دشمن به اهداف شوم خود نخواهد رسید.

وی تصریح کرد: مردم ما مردمی ولایی هستند که در تمام برهه‌ها چه در جنگ‌ها و چه در اغتشاشات داخلی و چه در جنگ هشت ساله کارنامه درخشانی از خود به یادگار گذاشتند.

انتهای پیام/خ

 تمام قله‌های عزت و افتخار را امروز به برکت ولایت فقیه  فتح کرده‌ایم

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.