اجرای برنامه ب مثل "بازیافت" در مدارس اصفهان

دبیرکمیته فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان از اجرای برنامه نمایشی ب مثل "بازیافت" در90 مدرسه مقطع ابتدایی این شهر خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سعید امامی با بیان اینکه این برنامه با مشارکت سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان ازامروز 30 دیماه به مدت یک ماه اجرا می شود گفت: این برنامه به مناسبت نزدیک شدن به ایام الله دهه مبارک فجر تهیه شده است تا علاوه بر ایجاد فضای شاد و مفرح برای دانش آموزان، فرهنگ شهروندی را هم ترویج دهیم.

وی در ادامه تصریح کرد: برنامه ب مثل "بازیافت" مانند نمایش خیابانی است که بازیگران آن در دو گروه  به صورت بداهه و کمدی با موضوع بازیافت" به اجرای نقش می پردازند و موضوع تفکیک زباله را به دانش آموزانف آموزش می دهند.

دبیرکمیته فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان  مدت اجرای این برنامه در مدارس ابتدایی  را 20 دقیقه عنوان کرد و افزود: با توجه به اینکه کودکان و نوجوانان تاثیر پذیر ترین افراد جامعه محسوب میشوند اثرات اینگونه فرهنگ سازی ها علاوه بر اینکه موجب جلوگیری از هدر رفت سرمایه های ملی می شود موجب بهبود محیط  زیست نیز خواهد شد.

امامی  با بیان اینکه طبق آمار اعلام شده، اصفهانی ها در زمینه تفکیک زباله از مبدا ،  رتبه اول را در کشور به خود اختصاص داده اند خاطر نشان کرد: برای افزایش فرهنگ تفکیک زباله از مبدا همچنان باید فرهنگ سازی کرد تا به آنچه که مطلوب است دستیابیم.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتراز تولیدات فرهنگی و برنامه های کمیته فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان با شماره 61-34467360 تماس بگیرند ویا به وب سایتshahrvandi.net مراجعه کنند.

 

انتهای پیام/م

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.