احداث پارک قرآنی خیرین در اردبیل

شهردار اردبیل از احداث پارک قرآنی خیرین در شهر اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حمید لطف اللهیان، شهردار اردبیل صبح امروز  در جمع خبرنگاران اظهار کرد: "پارک قرآنی خیرین" در مساحتی بالغ بر 7 هزار و 500 متر مربع در خیابان خیرین اردبیل راه‌اندازی می‌شود.

وی گفت: در حال حاضر عملیات عمرانی این پارک با پیشرفت 90 درصدی به اتمام رسیده و در آینده‌ای نزدیک محوطه این پارک با کاشت درخت، درختچه و بوته‌های گل زیباسازی خواهد شد.

شهردار اردبیل گفت: در پارک قرآنی خیرین از کاشت درختانی استفاده خواهد شد که نام آن‌ها در قرآن ذکر شده و المان‌هایی که نشانه‌های قرآنی دارند، زینت بخش این پارک در شهر اردبیل خواهد بود.

لطف اللهیان با بیان این که توسعه و گسترش فضای سبز در اردبیل از برنامه‌های شهرداری است گفت: در راستای صرفه جویی در مصرف آب، توسعه فضای سبز رو به سمتی خواهیم برد که از چمن که نیاز آبی زیادی دارد کمتر استفاده و از گونه‌هایی که نیاز آبی کمتری دارند در اردبیل استفاد شود.

وی به توسعه فضای سبز در مدیریت شهری تاکید کرد و گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده‌ سرانه فضای سبز در اردبیل افزایش خواهد یافت چرا که سلامت جسمانی و ارتقای نشاط و رفاه شهروندی و  کیفیت زندگی برتر در گرو شهری سالم با چشم اندازی زیبا است.

انتهای پیام/ح

توسعه و گسترش فضای سبز در اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.