کیهانی: طلای داخل سالن آسیایی تهران را می‌خواهم

عضو تیم ملی دوومیدانی گفت: تمام تلاشم را می کنم تا در بازی های داخل سالن آسیا که در تهران برگزار می شود به مدال طلا برسم.

حسین کیهانی عضو تیم ملی دوومیدانی در گفتگو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در مورد شرایط فعلی اش بیان کرد: خوشبختانه در حال حاضر شرایطم خوب است و نزدیک به 70 روزی می شود که تمریناتم را زیر نظر سجاد مرادی در استان یاسوج شروع کرده ام تا برای مسابقات پیش رو به آمادگی لازم دست یابم. از زمانی که سجاد مرادی به عنوان مربی انتخاب شده توانسته از لحاظ فکری و انگیزشی روی من تاثیر گذار باشد و جا دارد از او بابت این همه تلاشی که برای من انجام می دهد قدردانی کنم.

او ادامه داد: با توجه به کسب مدال طلا در مسابقات قهرمانی آسیایی اودیشا، انتظارات جامعه دو و میدانی از من بالاتر رفته است و همین مسئله سبب می شود تا کارم در بازی های داخل سالن آسیا که در تهران برگزار می شود سخت تر از قبل شود البته این را باید عنوان کنم که چون ماده اصلی ام در این مسابقات برگزار نمی شود زیاد انتظار ندارم به مدال برسم ولی با این وجود تمام تلاشم را می کنم تا برای کشورم مفید باشم . پس از پایان بازی های داخل سالن حدود 6 ماهی تا شروع بازی های آسیایی 2018 جاکارتا زمان باقی مانده و در نظر دارم با برگزاری اردوهایی در داخل و خارج از کشور به آمادگی مطلوب دست یابم تا بتوانم همانند بازی های آسیایی اودیشا بهترین مدال را برای کاروان کشورمان به ارمغان بیاورم.

دارنده مدل طلای مسابقات آسیایی درباره اینکه کدام دوندگان می توانند در بازی های داخل سالن آسیا برایش مشکل ساز شوند، گفت: بدون شک ورزشکاران کشورهای بحرین، قطر, عربستان و کشورهای شرق آسیا از جدی ترین رقیبانم در هشتمین دوره بازی های داخل سالن آسیا محسوب می شوند و ضمنا آنها دونده های خوبی هم هستند اما باز هم این مسائل نمی تواند خللی در روند کاری من ایجاد کند و همانند چند مسابقه اخیر به دنبال این هستم تا با غلبه بر دوندگان سایر کشورها در کشور خودم به یک مدال با ارزش دست یابم و جلوی مردم عزیزم پرچم سه رنگ کشورمان را به اهتزاز در بیاورم.

انتهای پیام/

اظهارات کیهانی درمورد آخرین شرایطش پیش از شروع بازی های داخل سالن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار