رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر خبر داد؛

تدوین تعرفه درآمدی سال ۹۷ شهرداری بندر بوشهر

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: تعرفه درآمدی و عوارض محلی سال ۹۷ شهرداری بندر بوشهر و سازمانهای وابسته تصویب شد.

تدوین تعرفه درآمدی سال ۹۷ شهرداری بندر بوشهربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، ابوذر دهدار صبح امروز در نشست شورای شهر بوشهر با اشاره به تصویب تعرفه عوارض بهاء خدمات و سایر درآمدهای عمومی شهرداری و سازمانهای وابسته در سال 1397 اظهار داشت: این تعرفه هر ساله توسط شهرداری به شورای اسلامی شهر پیشنهاد و پس از بررسی و تصویب در شورای شهر ، مبنای دریافت عوارض در سال آینده قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه تدوین عوارض محلی یکی از مهم‌ترین سیاست گذاری در منابع درآمدی شهرداری‌ها است خاطر نشان کرد:  برای تدوین و تصویب این عوارض جلسات متعددی توسط کمیسیون برنامه وبودجه شورای برگزار و سپس به صحن شورا ارجاع داده شد که با جمع‌بندی  اعضاء شورا  با اصلاحاتی  به تصویب رسید.

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر با اشاره به اینکه باید از تعرفه درآمد شهرداری همه مردم رضایت داشته باشند افزود: باید تعرفه‌ای تصویب  شود که مردم از آن بهره‌مند شوند و شاهد رضایت مندی شهروندان باشیم .

وی تاکید کرد: لایحه تعرفه عوارض محلی و هزینه خدمات سال 97 شهرداری  و سازمانهای وابسته پس از تایید و ابلاغ نهایی، علاوه بر چاپ در نشریات محلی، بصورت کتابچه تهیه شده و برای اطلاع و آگاهی عموم مردم در اختیار شهروندان عزیز قرار گیرد.

انتهای پیام /پ

لایحه تعرفه عوارض محلی و هزینه خدمات سال 97 تصویب شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.