سالاری مطرح کرد؛

معرفی نماینده به نیروی انتظامی نیازی به مصوبه شورای شهر ندارد

رییس کمیسیون شهرسازی ومعماری شورای شهر تهران انتخاب یک نماینده برای حضور در نیروی انتظامی تهران بزرگ را توسط اعضای شورا به عنوان یک مصوبه غیرضروری دانست.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد سالاری رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر در واکنش به یکی از دستورات جلسه امروز شورای شهر تهران در خصوص انتخاب یک نفر نماینده شورای شهر برای معرفی به نیروی انتظامی تهران بزرگ گفت: فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ مانند مدیران سایر سازمان ها و نهادها در خواستی را مبنی بر معرفی یک نفر نماینده برای تعامل بین دو نهاد به ریاست شورا ارائه کرده است.

وی ادامه داد: این موضوع در حالی امروز در دستور جلسه قرار گرفته که نیازی به طرح در صحن و تصویب توسط اعضای شورا ندارد و رئیس شورا با توجه به اختیاراتی که دارد می تواند یک نفر نماینده را معرفی کند و اگر بعدا مشخص شود که آن نماینده اشکالاتی دارد و موارد را بخوبی پیگیری نمی کند، شخص دیگری را به عنوان نماینده معرفی کند.

سالاری افزود: ریاست شورا در طول سال های گذشته ده ها نماینده به نهادها، جلسات، کنفرانس ها و ... معرفی می کرده، لذا اساسا معرفی نماینده آنهم توسط اعضای شورای باید منتفی شود.

انتهای پیام/

صحبت های رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری در صحن شورای شهر

برچسب ها: شورای شهر ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار