عمران زاده: سیستم مدیریتی باشگاه استقلال ایراد دارد

بازیکن سابق تیم استقلال گفت: سیستم مدیریتی باشگاه استقلال ایراد دارد و آنها رفتار خوبی با من و جباری نداشتند.

عمران زاده: سیستم مدیریتی باشگاه استقلال ایراد داردبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،حنیف عمران زاده درباره وضعیت جباری و اینکه آیا به این بازیکن بی احترامی شده است یا خیر گفت :صد در صد به جباری بی احترامی شده است. او بازیکنی بوده که مصدومیت های زیادی را از این تیم به جان خریده است.

او ادامه داد: بعضی از قهرمانی ها با گل و پاس گل های جباری رخ داده و واقعا این کار زشتی بود که با این اسطوره صورت گرفت. اسطوره بودن فقط به این نیست که فردی فوت کند تا پس از آن نام اسطوره را روی آن بگذارند. اسطوره را می توان به جباری گفت چرا که او زحمت زیادی برای این تیم کشیده است. کار زیبایی با جباری شکل نگرفته است. ابتدا به او اعلام می کنند که در تمرین حضور پیدا نکند و سپس گفتند که در تمرین حضور پیدا نکردی و با این کار جریمه می شوی. سپس بیان کردند او مصدوم بوده است. تست پزشکی شاهد همه چیز بوده و بهتر بود خیلی رک و راست به او همه چیز را اعلام می کردند چرا که جباری بازیکنی است که رک حرف خود را می زند.

بازیکن سابق استقلال گفت: بهتر بود مدیران استقلال رک به جباری می گفتند که او را نمی خواهند، نه اینکه با نامه نگاری و به بازی گرفتن افراد کارهای خود را پیش ببرند.این کار ها در شان جباری نبود.

او درباره اینکه آیا مقصر اصلی مدیران استقلال هستند یا خیر افزود: سیستم مدیریتی باشگاه استقلال ایراد دارد چرا که همین کار را هم با ما کردند .همان اتفاقی که برای من و آرش و وحید افتاد و واقعا این موضوع خنده دار است. زمانی که من و برهانی قرارداد نداشتیم اما طالب لو قرارداد داشت، هر سه ما را در لیست مازاد قرار دادند. اصلا بازیکنی که آزاد است در لیست مازاد قرار نمی گیرد. حتی یک تماس هم با ما نگرفتند که تشکر کنند و بگویند ما در لیست سرمربی نیستیم. صفحه رسمی استقلال حتی یک تشکر هم از ما نکرد. عکس ما 3 بازیکن را در کنار هم قرار داد و سپس در پیامی نوشت آرزوی موفقیت دارم و بعضی ها با رفتن به تیم کمک می کنند. باز هم می گویم فسخ قرارداد جباری بی انصافی است. اصلا به یک بچه بگویید جباری همه چیز را می داند.

بازیکن سابق استقلال در پایان در مورد اینکه آیا استقلال با شفر موفق خواهد بود یا خیر گفت: استقلال با شفر صد در صد موفق می شود.

انتهای پیام/

واکنش عمران زاده به رفتار مدیران استقلال با مجتبی جباری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار