برگزاری کارگاه آموزشی اساتید دانشگاه علوم زراعی کابل در دانشگاه بیرجند

مدیر گروه علوم دامی دانشکده کشاورزی دانشگاه بیرجند از برگزاری کارگاه آموزشی اساتید دانشگاه علوم زراعی کابل در دانشگاه بیرجند خبر داد .

حسینی واشان ،مدیر گروه علوم دامی دانشکده کشاورزی دانشگاه بیرجنددر گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛گفت:کارگاه آموزشی پرورش،مدیریت و تغذیه دام گاوهای شیر ده ویژه 5 نفر از اساتید دانشگاه علوم زراعی کابل در دانشگاه بیرجند برگزار خواهد شد . 

وی با بیان اینکه این کارگاه با موضوعات تلقیح مصنوعی،تداوی بیماری های دامی و دوره تلقیح مدیریت گاوهای شیر ده  است،افزود:کارگاه آموزشی شامل 3 دوره 3 روزه است که از سی ام دی ماه آغاز و تا هشتم بهمن ماه جاری ادامه دارد.

حسینی با اشاره به اینکه هدف از برگزاری این  کارگاه آموزشی در جهت شکوفایی علمی است،گفت:دانشگاه بیرجند به عنوان قطب علمی شرق کشور خدمات آموزشی و پژوهشی ارائه می دهد تا با گسترش مرزهای علمی و فعالیت های علمکی برون مرزی،خدمات علمی خود را افزایش دهد لذا به منظور توسعه علمی در کشور افغانستان،دانشگاه بیرجند فرصت را مغتنم شمرده که طی همکاری های انجام شده با اساتید دانشگاه علوم زراعی کابل در زمینه تبادل استاد و دانشجو کارگاه آموزشی را در دانشگاه بیرجند برگزار نمایند .

مدیر گروه علوم دامی دانشکده کشاورزی دانشگاه بیرجند افزود:کارگاه آموزشی با همکاری  مدیر همکاری های علمی و بین المللی دانشگاه بیرجند انجام شده است .

انتهای پیام/غ

 کارگاه آموزشی دانشگاه علوم زراعی کابل در دانشگاه بیرجند برگزار می شود

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.