رئیس شورای شهر مشهد؛

کوهستان پارک یکی از ظرفیت‌های خوب مشهد در حوزه تفریحی است

رئیس شورای شهر مشهدگفت:کوهستان پارک یکی از ظرفیت‌های خوب مشهد در حوزه تفریحی است و در نقطه‌ای واقع شده است که هم در مجاورت تفرجگاه‌ها و ییلاقات شهر قرار دارد

کوهستان پارک یکی از ظرفیت‌های خوب مشهد در حوزه تفریحی استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ محمدرضا حیدری با بیان اینکه مشهد می‌تواند بخشی از نیاز تفریحی شهروندان و زائران و مسافران را تامین کند.افزود:مشهد با جمعیت بیش از ۳ میلیون نفری خود و با وجود این که سالانه میزبان بیش از ۲۷ میلیون زائر و مسافر است، اما از سهم اندکی در سرانه‌های تفریحی، توریستی و همچنین فضای سبز برخوردار است.


وی با اشاره به اینکه کوهستان پارک یکی از ظرفیت‌های تفریحی و گردشگری مشهد است، گفت: کاربری کوهستان پارک شادی به هیچ وجه تغییر نخواهد کرد.

رئیس شورای شهر مشهد با بیان اینکه کاربری کوهستان پارک شادی تعریف شده است افزود: با توجه به این که بانک دی و شرکت‌های تابعه آن نتوانستند سرمایه گذاری مناسبی برای راه اندازی مجدد آن داشته باشند، این مجموعه به مزایده گذاشته شد و هر کدام از مجموعه‌های غیر دولتی و بخش خصوصی اگر بخواهند می‌توانند در این مجموعه سرمایه گذاری کنند، اما طبیعتا کاربری آن، همان کاربری تصریح شده در طرح تفصیلی است و هیچ تغییری اتفاق نخواهد افتاد.

حیدری گفت: از این که یک مجموعه توانمند در زمینه راه اندازی این پارک با کاربری مشخص شده آن، سرمایه گذاری کنند و این مجموعه به عنوان یک شهربازی پیشرفته و توسعه یافته و متناسب دوباره راه اندازی شود استقبال می‌کنیم.

وی با بیان اینکه مطمئنا این کار هم توجیه اقتصادی دارد و هم ضرورت و نیاز جدی مشهد است افزود اگر بخش خصوصی و سرمایه گذاران برای راه اندازی این مجموعه ورود کنند ما نیز حمایت می‌کنیم، اما به طور قطع هیچ نوع تغییر کاربری اتفاق نخواهد افتاد و شورای شهر روی همان کاربری تاکید دارد.


رئیس شورای شهر مشهد درباره خطر تغییر کاربری این مجموعه و احتمال ساخت و ساز در آن نیز گفت: بعید می‌دانم چنین موضوعی مطرح شود، چرا که هم اکنون در حوزه ساخت و ساز و اماکن اقامتی، مشهد تقریبا اشباع شده و حتی ظرفیت‌های ما در این حوزه بالاتر از نیاز است

انتهای پیام//ف.ج
 

ضرورت حفظ کاربری کوهستان پارک شادی مشهد

برچسب ها: شورای شهر ، مسافران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار