مدیرکل صداوسیمای مرکز یزد:

پخش چهل هزار دقیقه برنامه از صداوسیمای مرکز یزد درطول سال آینده

مدیرکل صداوسیمای مرکز یزد گفت: ازفجر امسال تا فجر سال آینده چهل هزار دقیقه برنامه تدارک دیده شده است.

پخش چهل هزار دقیقه برنامه از صداوسیمای مرکز یزد در دهه فجر

 پهلوانیان مدیرکل صداوسیمای مرکز یزد درگفتگو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛   با اشاره به برنامه های مختلف صداوسیمای مرکز یزد در ایام دهه فجر گفت:در بخش رادیو 31 هزار دقیقه برنامه ازفجر امسال تا فجر سال آینده و سریال نمایشی 10 قسمتی با محوریت آیت الله صدوقی و در بخش سیما 19000 دقیقه برنامه های مختلف مستند،کلیپ،انیمیشن وغیره و در بخش های خبری 52 گزارش خبری و تولیدی،10گزارش تولیدی به مدت 30 دقیقه،مستند یزدانقلاب اسلامی در 10 قسمت در 100 دقیقه از رویدادهای انقلابی یزد را خواهیم داشت.

وی افزود:صداوسیمای مرکز یزد برای بزرگداشت چهلمین سالگرد انقلااب اسلامی چهل هزار دقیقه برنامه تدارک دیده شده است که در این ایام پخش خواهدشد.

پهلوانیان با اشاره به اینکه برای تشکیل نهاد انقلاب اسلامی  خونهایی ریخته شده گفت: راهپیمایی 22بهمن نماد وحدت ملی است و هرکسی برخلاف آن حرکتی کند خیانت کار محسوب می شود و ما بیش از هرچیز نیاز به وحدت،امید ونشاط داریم.

پهلوانیان افزود: مایک معیار داریم و آن اسلام است و براساس قانون اساسی ستون انقلاب ولایت فقیه است که همه ما باید به انقلاب خدمت کنیم و مطیع امر ولایت فقیه باشیم.

مدیرکل صداوسیمای مرکز یزد تصریح کرد: مراسم نمادین استقبال از امام خمینی(ره)در شأن ایشان برگزار شود و ما نباید به دلیل ایام فاطمیه مراسم های جشن را برگزار نکنیم بلکه باید همچون سالهای پیش جشنهای مختلفی را داشته باشیم در حالی که این انقلاب ، انقلاب حیدری و فاطمی بود.

این مقام مسئول با اشاره به حفظ جایگاه خبرنگاران در مراسم های دهه فجر خاطرنشان کرد: در مراسم های دهه فجر به ویژه مراسم راهپیمایی 22 بهمن جایگاه خبرنگاران باید حفظ شود تا ارزش کار خبرنگاری ازسوی  مردم و مسئولین درک شود.

 انتهای پیام/ ی

تشریح برنامه های صداوسیمای یزد درایام الله دهه فجر

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار