برگزاری جشن تکلیف دانش آموزان دختر دهدشت

جشن تکلیف ۵۰۰ دانش آموزان دختر شهر دهدشت برگزار شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛  در آستانه ایام ولادت با سعادت حضرت زینب (س) مراسم جشن تکلیف دانش‌آموزان دختر مدارس ابتدایی دهدشت در مصلی امام خمینی (ره) این شهر برگزار شد.

معاون پرورشی آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه گفت: جشن تکلیف ۵۰۰ دانش آموز دختر شهر دهدشت به صورت متمرکز در مصلی امام خمینی این شهر برگزار شده و همزمان، جشن تکلیف دانش آموزان دختر در دیگر مدارس شهرستان نیز اجرا می‌شود.

حقانی افزود: برای جشن تکلیف دانش آموزان پسر پایه سوم متوسطه اول شهرستان هم این جشن برگزار می‌شود.

وی هدف از اجرای این جشن را تبیین و تعمیق باور‌های دینی عنوان کرد و گفت: امروز جشن تکلیف برای حدود هزار دانش آموز دختر شهرستان برگزار شده است.

امام جمعه‌دهدشت هم در این آیین گفت: آشنایی با فرهنگ نماز و انجام اعمال دینی از وظایف اصلی آموزش وپرورش و خانواده ها است.

حجت‌الاسلام سیدنصیر حسینی خطاب به دانش آموزان افزود: از امروز شما به عنوان نمونه و الگو، عبادت‌های واجب و اساسی مثل نماز خواندن و رعایت دیگر مسائل دینی را آغاز خواهید کرد.

وی بیان کرد: باید در طی دوران تحصیل به فکر تکالیف الهی دانش‌آموزان هم در خانه و هم در مدرسه باشیم و انجام همین تکالیف است که می‌توان راه سعادت و بهشت را به فرزندان خود نشان دهیم.

 

انتهای پیام/ش

جشن تکلیف ۵۰۰ دانش آموزان دختر شهر دهدشت برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.