معاون توسعه ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان خبر داد:

همدان میزبان مسابقات فوتسال کارکنان دولت سراسر کشور

معاون توسعه ورزشی اداره کل ورزش و جوانان از میزبانی همدان ازمسابقات فوتسال کارکنان دولت سراسر کشور خبر داد.

همدان میزبان مسابقات فوتسال کارکنان دولت سراسر کشوربه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ علی ضمیری کامل معاون توسعه ورزشی اداره کل ورزش و جوانان گفت: به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر مرحله نهایی مسابقات فوتسال کارکنان دولت سراسر کشور به میزبانی همدان برگزار می شود.

وی  با بیان اینکه محا اقامت تیم ها در دانشگاه آزاد اسلامی همدان خواهد بود، گفت: این رقابتها در دو سالن امام علی(ع) و پوریای ولی دانشگاه آزاد اسلامی همدان برگزار می شود.

ضمیری کامل گفت: این رقابت ها به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر از 23 لغایت 30 بهمن ماه سال جاری در همدان برگزار می شود و پیش بینی می شود 400 ورزشکار در این رقابت ها شرکت کنند.

معاون توسعه ورزشی اداره کل ورزش و جوانان  استان همداناظهار کرد: مسابقات فوتسال آقایان در هشت گروه که در نهایت از هر گروه دو تیم برتر راهی مرحله دوم و پس از صعود هشت تیم در این مرحله، تیم قهرمان این پیکارها مشخص شود.

وی تصریح کرد: مراسم افتتاحیه این مسابقات روز 24 بهمن ماه با حضور مسؤولان کشوری و استانی در سالن امام علی(ع) برگزار می‌شود.

ضمیری کامل گفت: با توجه به نامگذاری همدان در سال 2018 به نام پایتخت گردشگری آسیا قطعا این مسابقات می توانند نقش مهمی در معرفی ظرفیت های همدان داشته باشد.

معاون توسعه ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان ادامه داد: این رقابت ها با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان و هیات های فوتبال و ورزش های همگانی استان برگزار می شود.

وی خاطر نشان کرد: سال گذشته این رقابتها به میزبانی شهرستان رامسر برگزار شد که با قهرمانی تیم تامین اجتماعی هرمزگان به پایان رسید.

انتهای پیام/د.ا

برگزاری مسابقات فوتبال کارکنان دولت در همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.