واکنش دبیر کمیته فوتسال به بازی جنجالی بالان صنعت و اهورا بهبهان

دبیر کمیته فوتسال گفت: گزارشی از دیدار جنجالی این هفته بالان صنعت شیراز و اهورا بهبهان به دست ما نرسیده، اما کمیته انضباطی با جدیت برخورد خواهد کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ در ادامه رقابت‌های لیگ دسته یک فوتسال کشور، تیم‌های بالان صنعت شیراز و اهورا بهبهان به دیدار هم رفتند که در پایان این بازی بازیکنان و کادر فنی دو تیم به زد و خورد پرداختند.

در همین راستا کاظم سلیمانی دبیر کمیته فوتسال گفت: هنوز گزارشی از این دیدار به دست ما نرسیده، اما از این دست اتفاقات در فوتسال رخ می‌دهد و منتظر گزارش ناظر و داور بازی هستیم.

وی ادامه داد: فیلمی از این بازی را ندیده‌ام، البته فیلم هم مستند نیست و باید گزارش نماینده فدراسیون و داور دیدار ارائه شود، در نهایت کمیته انضباطی در خصوص خاطیان تصمیم خواهد گرفت.

دبیر کمیته فوتسال در خصوص احتمال کنار گذاشته شدن دو تیم از لیگ دسته یک فوتسال هم افزود: قطعا برخورد جدی از سوی کمیته انضباطی انجام خواهد شد، اما باید گزارش بازی ابتدا به دستمان برسد، ما که نمی‌خواهیم سرشان را ببُریم، ولی قطعا برخورد جدی صورت می‌گیرد.

پس از اتفاقات بازی بالان صنعت شیراز و اهورا بهبهان، باشگاه شیرازی بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: بی شک هدف نهایی فعالیت‌های ورزشی در همه سطوح، اعتلای روحی و جسمی آحاد جامعه است که مهمترین شاخصه آن تقویت روحیه جوانمردی و ارزش‌های والای انسانی است.

در پایان بازی تیم‌های بالان صنعت شیراز و اهورا بهبهان شاهد اتفاقات تلخی بودیم که متاسفانه از هرگونه روحیه جوانمردی به دور بود.

سابقه حضور تیم‌های فوتبال و فوتسال در سطوح مختلف کشور و حضور بازیکنان و مربیان شیرازی در سطح ملی خود بیانگر ظرفیت بالای این شهر در ابعاد مختلف است و چه خوب است تیم‌های نو پایی که پای به تورنمنت‌هایی در سطح لیگ‌های کشوری می‌گذارند ابتدا مربیان، بازیکنان و حتی هواداران خودرا توجیه کرده و از هر لحاظ آماده شرکت در چنین مسابقاتی کنند، چنانچه هر زمان در طول مسابقات اوضاع و نتیجه بر وفق مراد این عزیزان نبود دست به چنین اقدامات تاسف باری نزده و جو سالن برگزاری مسابقات را به هم نزنند و ظرفیت پذیرفتن شکست را هم داشته باشند.

کادر فنی، بازیکنان و هواداران اهورا بهبهان که پس از ۱۰ هفته برد متوالی در شیراز متحمل شکست شدند، بدانند که شکست هم جزئی از این رشته ورزشی است.

همانطور که بازیکنان و کادر فنی تیم بالان صنعت در دیدار رفت همین مسابقات که با شکست ۵ بر یک همراه بود، با قبول شکست علی رغم بی احترامی‌ها سالن مسابقه را ترک کرده و باعث بوجود آمدن کوچکترین مشکلی نشدند.

باشگاه اهورا بهبهان هم در بیانیه‌ای اعلام کرد: پس از شنیدن سوت پایان بازی در حالی که هواداران با بازیکنان و کادرفنی اهورا در حال ابراز احساسات بودند یکی از اعضای کادر فنی بالان صنعت با به کار بردن الفاظ رکیک به تماشاگران و بازیکنان تیم اهورا، شروع کننده درگیری و تحریک تماشاگران شد و پس از آن مسئول سالن با در دست داشتن صندلی و همچنین تماشاگران شیرازی با پرتاب بطری آب معدنی، سطل آشغال و دادن فحش‌های رکیک، مانع از حضور کادر فنی و بازیکنان اهورا به داخل رختکن شدند.

در این حین متاسفانه به علت کمبود ماموران نیروی انتظامی در سالن برای خروج تماشاگران حریف از درون زمین به سکو‌ها به مدت یک ساعت بازیکنان و کادر فنی تیم اهورا به اجبار زیر باران فحش و ناسزا برای حفاظت از جان خود و جلوگیری از تشنج بیشتر مجبور به حضور در میانه زمین مسابقه بودند، چرا که تماشاگران تیم بالان صنعت در جلوی رختکن اهورا حضور داشتند و این تمامی اتفاقات رخ داده در بازی بود.

گفتنی است، بازی تیم‌های بالان صنعت شیراز و اهورا بهبهان در هفته ۱۳ لیگ دسته یک فوتسال باشگاه‌های کشور به میزبانی سالن ربانی شیراز برگزار شد و در پایان نماینده فارس
۳ بر یک میهمان خود را شکست داد که پس از سوت پایان بازی میان بازیکنان، کادرفنی و هواداران ۲ تیم درگیری‌هایی پیش آمد تا حاشیه‌هایی ایجاد شود.

باید منتظر ماند و دید واکنش کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال و دبیر کمیته فوتسال در قبال این اتفاق تلخ چه خواهد بود و چه عواقبی برای تیم‌های بالان صنعت شیراز و اهورا بهبهان در پی خواهد داشت.

انتهای پیام/ن

دبیر کمیته فوتسال به بازی جنجالی بالان صنعت و اهورا بهبهان واکنش نشان داد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار