صحبت‌های جنجالی نادر دست نشان

سرمربی تیم ملوان معتقد است در صورتی که پارکینگ منطقه آزاد انزلی در اختیار این باشگاه قرار گیرد بدون شک نیمی از مشکلات ما حل می‌شود.

نادر دست نشان سرمربی تیم ملوان بندر انزلی در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره توقف تیم ملوان انزلی مقابل بادران و اعتراض های مکررش به داوری این بازی بیان کرد: داور جوان این بازی اشتباهاتی داشت که این امر به ضرر ملوان تمام شد. با وجود این از داوری راضی هستم چراکه بی طرف قضاوت کرد. شاید او ۲ پنالتی برای ما نگرفت اما هیچ قصد و غرضی در کار نبود. شجاعت رئیس کمیته داوران برای استفاده از این داور ستودنی است.

او ادامه داد: بازی سنگینی مقابل تیم پرمهره و با امکانات بادران انجام دادیم. پنج تا 6 موقعیت مسلم داشتیم در حالی که حریف به جزء گلی که به ثمر رساند تنها یک موقعیت گل روی دروازه ملوان خلق کرد. به همین دلیل از بازیکنانم تشکر می کنم. هرچند هواداران ملوان که برای حمایت از تیمشان از انزلی به تهران آمدند از نتیجه بازی که منجر به صعود نکردن تیم ما به رتبه های بالای جدول شد ناراضی هستند اما از کیفیت فنی ما رضایت داشتند و به همین دلیل از بازیکنان تشکر کردند. رضایت هواداران نشان می دهد مقابل بادران عملکرد خوبی داشتیم.

سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی گفت: ملوان تیمی است که همیشه با عشق بازی می کند و به همین دلیل به آینده آن امیدوارم. تنها مشکلات مالی گریبان این تیم را گرفته است و باید مسئولان استان گیلان و شهر انزلی در کنار وزیر ورزش و رئیس فدراسیون فوتبال به تیم ریشه دار و قدیمی ملوان کمک کنند. ملوان‌ باید زنده باشد تا فوتبال ایران زنده باشد. همانگونه که همیشه می گوییم تیم ملی زمانی قدرتمند است که استقلال و پرسپولیس قوی باشند باید سایر تیم های ریشه دار مانند ملوان انزلی، برق شیراز، صنعت نفت آبادان، ابومسلم مشهد هم قدرتمند باشند تا فوتبال ایران پویا باشد.

دست نشان خاطرنشان کرد: امروز(یک شنبه- اول بهمن) تولد مرحوم سیروس قایقران است و اگر ملوان حمایت شود بازهم بازیکنانی مانند او می توانند به فوتبال ایران معرفی شوند.باید مسئولان فکر اساسی به حال ملوان کنند. منطقه آزاد امکانات فوق العاده ای در انزلی دراختیار دارد. برای ورود هر ماشین به پارکینگ این منطقه پنج هزار تومان اخذ می شود و اگر این درآمد به ملوان اختصاص یابد این تیم هیچ مشکلی ندارد. همچنین اگر عوارض تریلی هایی که به منطقه آزاد رفت و آمد می کنند هم به ما اختصاص یابد بدون هیچ مشکلی به فعالیت هایمان ادامه می دهیم. آسفالت شهر به دلیل عبور و مرور این ماشین های سنگین از بین می رود و مردم انزلی آسیب می بینند. بنابراین‌ باید از امکاناتی که در اختیار منطقه آزاد است استفاده کنند. ملوان‌ یکی از ریشه های فوتبال ایران است و باید از این تیم حمایت شود.

انتهای پیام/

اظهارات دست نشان درمورد نتیجه دیدار ملوان-بادران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار